Sliter med at kroppen forandrer

Lykkeliiten

Glad i forumet
Så og sååå tidlig :(

Gått ned nesten 10kg fra oktober og føler alle de kg på igjen allerede NÅ :(

Merker at dette ikke kommer til å bli litt selv om det kommer noe veldog godt ut av det og jeg er evig takknemlig for det ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har det likedan... jeg har gått ned 27 kg sia april i fjor og er enda ei dundre på over hundre... la på meg sinnsyyykt mye etter fødselen.. denna gangen drikker j vann og ikke brus spiser sunnere og trener regelmessig.. det ska j fortsette med etter fødselen også. Har denna gangen ett mye bedre utgangspunkt.
Ikke tenk på alle kg som kommer på. Nyt svangerskapet og ta kg etterpå. Spis sunt, drikk vann og tren :)

Det som er at jeg har trent jevt og masse siden okt of ble til en vane! Kjempe deilig og kosa meg det. Var fast bestemt på at det var sånn livet mitt skulle forsette og ihvertfall undwr gravidi. Men etter de 14 bekymrende dagene her har ALT sklidd ut :( :(
Skikkeig ork!!!

Har tilgang tkl gratis fysio mtp trenibg frem til okt i år og skal til han nå til fredag og tenkte å få et tilrettelagt treningsprogram for svangerskapet :)

Guri dette blir hardt :)

Du virker veldig flink og heldig som klarer det ennå ♡
Jeg har siste kose dag idag .. klart å slutte med brus så skal klare det med søtsaker og så må.jeg spise ofte og lite igjen :)

Skjerpings! !!

Jeg har mine kosedager jeg også ;) men jeg lar brusen være til helgene og max to glass. Godis kun lørdager. Jeg merket jeg er mer sulten men tar meg da no frukt og vann. Jeg har lært sia forrige gang.. jeg ska ikke veie over 131kg igjen.
Lurt å få tilpasset opplegg det ska jeg også få te uka :) du må gjerne spørre meg eller klage til meg hvis du trenger det :) detta fixer du lett!

Jeg har mine kosedager jeg også ;) men jeg lar brusen være til helgene og max to glass. Godis kun lørdager. Jeg merket jeg er mer sulten men tar meg da no frukt og vann. Jeg har lært sia forrige gang.. jeg ska ikke veie over 131kg igjen.
Lurt å få tilpasset opplegg det ska jeg også få te uka :) du må gjerne spørre meg eller klage til meg hvis du trenger det :) detta fixer du lett!

Kan jeg spørre hvor du får tilpassa opplegg? Jeg er selv stor og hadde svangerskapsdiabetes i slutten av svangerskapet med gutten min...er selvfølgelig redd for å utvikle det igjen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det som er at jeg har trent jevt og masse siden okt of ble til en vane! Kjempe deilig og kosa meg det. Var fast bestemt på at det var sånn livet mitt skulle forsette og ihvertfall undwr gravidi. Men etter de 14 bekymrende dagene her har ALT sklidd ut :( :(
Skikkeig ork!!!

Har tilgang tkl gratis fysio mtp trenibg frem til okt i år og skal til han nå til fredag og tenkte å få et tilrettelagt treningsprogram for svangerskapet :)

Guri dette blir hardt :)

Du virker veldig flink og heldig som klarer det ennå ♡
Jeg har siste kose dag idag .. klart å slutte med brus så skal klare det med søtsaker og så må.jeg spise ofte og lite igjen :)

Skjerpings! !!

Samme her!! Nå er d nok,jeg skal prøve å ta dag for dag og juble for hver dag jeg har klart meg uten brus,søtt og snacks!

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg lar mat være mat og spiser (nesten) akkurat det jeg har lyst på fortiden! :)
Men jeg har sluttet å røyke, så jeg jubler heller for hver røykfrie dag! :) Tror det er bedre for meg og spiren å få litt usunn mat enn å røyke :)

Kan jeg spørre hvor du får tilpassa opplegg? Jeg er selv stor og hadde svangerskapsdiabetes i slutten av svangerskapet med gutten min...er selvfølgelig redd for å utvikle det igjen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg trener på spenst ;) og har min egen pt der :)

Om det er noen trøst gikk jeg opp over 40 kg med eldste og alle kiloene var borte under et år etterpå:) Vet det er fælt å legge på seg, men det går fint an å gjøre noe med det:) Bare kos deg som best du kan:)

kjenner til det!! jeg har jobba lenge med å gå ned og kjenner og føler meg som ei blubbe nå. sucks! jeg får trøste meg med at jeg har rast ned etter de andre fødslene :)

Jeg er egentlig veldig glad i å gå turer, og har en hund som trenger mye mosjon. I tillegg er jeg instruktør ved et treningssenter, så jeg burde i grunn få nok trening. Men de siste ukene har hunden fått myyyyye utetid i hagen, og jeg har måttet ha vikar et par ganger. Det er rett og slett ikke energi til å trene, og jeg svimler og er redd for å å gå i bakken foran kundene, eller ute i skauen. Jeg spiser i grunn det jeg vil spise(og nei jeg er ikke en av de kjempeslanke veeeldig godt trente instruktørene) og føler jeg legger på meg hele tiden. Det jeg trøster meg med er at når jeg kommer til sommeren, og jeg er 12 uker på vei, så har jeg hørt rykter om at energien skal komme tilbake. Da skal jeg opp og ut i skauen igjen og få trent mer jevnlig, og laget nye programmer for høsten. Så får det heller gå som det går nå noen uker til. Viktigere at jeg ikke svimer av på tur alene, eller svimler og snubler på magen.

Skjønner godt at det er frustrerende å legge på seg og føle at man bare eser ut. Lurt å snakke med fysio og pt og få et program som er tilpasset. For meg er ikke det vits i pr nå, for jeg orker såvidt å gå ut av huset om dagen :(

Jeg skjønner deg godt. Jeg gikk ned 35 kg på et år, og var klar til å få vekk de siste 5-10 kg. Så ble jeg gravid.. Hadde grei kontroll under svangerskapet, og veide ca 3 kg mer en uke etter fødsel enn før graviditet.

Så kom permisjonen med kos og fokus på babyen, og jeg veide 8 kg mer da jeg ble gravid denne gangen. Gruer meg allerede til å se hvor det ender, for denne gangen er jeg mye mer kvalm og konstant sulten! Selvsagt er det verdt det, men det betyr ikke at det alltid er lett å se alt alt du har jobbet for, forsvinner. Alt blir bedre når gravidmagen kommer da, iallefall hjalp det meg :)

Back
Topp