Sliter med å sove

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Har de siste nettene hatt store problemer med å få sove. Ligger våken i flere timer og venter på å få sove. Tenker på alt og ingenting. Har vært sånn i 3-4 dager nå, men er jo dau trøtt midt på dagen.

Har soverom i kjelleren, så er ikke så varmt heller.

Noen andre som ikke får sove?

Ja sovner sent, våkner grytidlig og trøtt midt på dagen. Denne natta sovna jeg 01.00 og våknet lys våken 04.30. Har ikke fått sove mer etterpå. Velvel. Sies at kroppen forbereder seg..

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ja sovner sent, våkner grytidlig og trøtt midt på dagen. Denne natta sovna jeg 01.00 og våknet lys våken 04.30. Har ikke fått sove mer etterpå. Velvel. Sies at kroppen forbereder seg..

Våkner av og til midt på nata, men har som regle ikke noe problem med å få sovne igjen da. Er jempe trøtt om morgenen.

Våkner av og til midt på nata, men har som regle ikke noe problem med å få sovne igjen da. Er jempe trøtt om morgenen.

Ja som regel sovner jeg igjen... Men ikke i dag. Huff.

Sent from my iPad using BV Forum

Fikk sove et par timer nå. Deilig. Får så hodepine og halsbrann når jeg er trøtt etter for lite søvn...

Sover dårlig på grunn av varmen jeg :( pluss x antall dobesøk :p

Sent from my iPhone

Sover dårlig om natta, pga bekkenet og doturer. Også ligger han så oppå ribbena , det blir skikkelig ømt !!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sover veldig dårligt. Sovet 2 timer i natt bare. Er trett, får bare ikke sove. Er pga varmen. Tror jeg iallefall.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøp aircondition! Genial på natta.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sliter med det samme! Sovner som regel mellom 03 og 06 hver natt :-/ og da legger jeg meg mellom 22 og 23!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Dobesøk og denne ekstreme varmen er dårlig kombinasjon for min del :-O

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ingenting som plager meg, får bare ikke sove. Har litt halsbrann og må på do, men pleier ikke å ha problemer med å sove for det, men er jo trøtt. Kanskje kroppen som forbereder seg.

Signerer denne..

Jeg sto opp nå ca halv 5.. Orker ikke å ligge i sengen å vri meg :/ Sliter innimellom med restless legs... Noe herk...
Så forventer at jeg blir trøtt idag om jeg ikke får til å sove mer :p

Og den varmen som er for tiden..

Back
Topp