Sliter med å skjule det så mye lenger

B.I_84❤️

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Magen har jo blitt så stor,for ikke å snakke om puppene! Er bare 9+1 men får altså så fort mage..fler?

Jeg syntes at magen var enorm og umulig å skjule forrige uke, men synes nesten at den har klappet litt sammen igjen nå i løpet av helga:wideyed:. Håper og tror at alt likevel er ok, men at jeg kanskje bare er mindre oppblåst?! 9+0 i dag..

I den ene appen jeg bruker står det at tarmene svulmer opp men at det roer seg igjen etter en liten stund. Derav større mage også mindre igjen. Men det står ikke noe om hvorfor. :)

Ja, min var veldig stor en periode. Gått litt tilbake igjen nå, er 9+6 nå

Jeg har vokst jevnt og trutt ;)

B8A75202-5421-4DD0-8131-FC41957D2458.jpeg

Er 10+1 i dag ;)

Ja, jeg synes min mage er godt synlig. Sånn at de som kjenner meg hadde reagert. Så jeg gjemmer meg under store kjoler og gensere. Er slank til vanlig, så det er lett å se når den stikker litt ut, og iallefall på kvelden :hilarious:

Ja, jeg synes min mage er godt synlig. Sånn at de som kjenner meg hadde reagert. Så jeg gjemmer meg under store kjoler og gensere. Er slank til vanlig, så det er lett å se når den stikker litt ut, og iallefall på kvelden :hilarious:
Ja prøver gjemme meg i store klær jeg og men blir jo til at jeg bruker de samme klærne om og om igjen :hilarious:

Jeg er 9+5 og har ikke noe mage egentlig. Om morgenen er den flat, men mot kvelden har jeg en liten kul, men da er jeg vel bare oppblåst :-p
Håper det skjer mer snart ;)
Kan legge til at dette er mitt første barn, så kanskje det har noe å si?

Jeg er 9+5 og har ikke noe mage egentlig. Om morgenen er den flat, men mot kvelden har jeg en liten kul, men da er jeg vel bare oppblåst :p

Det har nok noe å si ja jeg er tredjegangs, og synes magen har kommet fortere for hver gang. Livmora kom fortere opp av bekkenet også denne gangen i forhold til forrige gang! Og den presser jo alt annet oppover :D

Last edited:
Min er stor og utstikkere iblant, men så vipps er den normal igjen. Er 2. Gangs i uke 10+6, og jeg blir gal, gleder meg til noen uker når jeg kan fortelle alle det, og jeg der gravid ut og ikke bare oppblåst og feit ut

Jeg er 9+5 og har ikke noe mage egentlig. Om morgenen er den flat, men mot kvelden har jeg en liten kul, men da er jeg vel bare oppblåst :p
Jeg er også gravid med første barnet og føler ikke jeg har fått noe særlig mage.. bare at jeg er oppblåst kanskje.. men har tatt bilder hver gang jeg trer inn i ny uke, og ser tydelig at magen har blitt større når jeg ser tilbake på disse :p jeans har ikke passet meg siden før uke 5+0 (10+3 nå) så noe har skjedd :facepalm:

Back
Topp