Sliter med å holde meg

mamma.til.to.<3

Stolt tobarnsmamma <3
Februar 2014 - Skjult forum
Har såå lyst til å fortelle nærmeste familie om lille spiren vår.. men er jo kun 4 uker og aaalt for tidlig.. vente til 9-10 uker minst..

Flere som sliter med å holde det hemmelig? :-p

Jeg også. Mamma ønsker seg en til fra oss og har såååå lyst til å fortelle henne. Regner ikke med å vente så veldig mange flere ukene...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Har sååå lyst til å si det, men klart meg hitil. Men vi får foreldrene våres på besøk neste uke da sambo har bursdag. Så tror vi sier det til de da. Ikke så ofte vi har de her samtidig da svigers bor et stykke unna. Men bare de, alle andre må vente.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg vurderer å ordne slik at familien er samlet (svigers vell og merke) på st.hans, og fortelle det da når alle er samlet :-)
Min familie vet jeg ikke enda når vi forteller det til, mest sannsynlig en helg når vi er på besøk ;-P

Her får "alle" vite det. De fleste vet jo hva vi har vært i gjennom,så for oss er det helt normalt og fortelle om resultatet også ;-)

-tasting fra telefon-

Muligens mine foreldre i helga, sier mannen... Hans vet jeg ikke, de ser vi bare noen ganger i året, så telefon sikkert. Får besøk av søstrene hans om to uker, kanskje da? Tenker...

Hele den nærmeste familien vet det allerede. ;)

Alle vet at vi har prøvd, så det hadde vært vanskelig å holde det skjult over lengre tid.

Mamma og pappa og min bror og svigerinne var her samtidig i dag... Nå er de informert.

Mamma har fått spm fra ei av mine tanter som synes det ser sånn ut på ansiktet mitt, visstnok...

Vi fortelte det til søsken å foreldre da vo fant det ut uke 3+6. Har også fortelt noen arb. Kollegaer og nærmeste venner. Jeg er bare 5+2. Jeg kjenner på meg selv at jeg synes det er godt med støtten hvis noe skulle gå galt, vi hadde nettopp ett svangerskap der vi måtte avslutte i uke 21 så har nettopp gått gjennom det. Men dette er jo noe hver enkelt må kjenne på, hvis mange du ønsker å si det til HVIS det skulle gå galt. Lykke til :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hadde planer om å si det i løpet av juni men snart 1 uke med småblødninger vil jeg ikke si noe før v i har vært på tidlig UL.. :(

Ingen planer om å si noe enda. Kun kjæresten og legen som vet det.
Lyst til å vente så lenge som mulig, og så si det på en fin måte. På en måte litt spennende med noe som bare er vår lille hemmelighet. Ikke tenkt å si noe til mine nærmeste venninner enda heller, og der har jeg vist når det har vært el og testdag. Men annerledes her siden det ikke var planlagt. MEN jeg sliter med å holde meg på sosiale medier. Lyst til å si det på instagram, men ikke til kjente.. Så den blir litt feil siden jeg har mange kjente der også + en haug ukjente interiørfolk.
Tror nok kanskje midsommer og st.hans er tider man kan si det. da har jeg vært på første ordentlige kontroll også

Jeg antydet til mamma at hun kan holde det for seg selv til vi kommer til august, da er jeg 12 uker på vei og det er en fin tid å spre det. Jeg aner ikke når jeg skal ha første kontroll, men det er gjerne i de tider egentlig, det vanlige er jo at denne er rundt uke 12, selv om noen operer med "mellom uke 8 og 12", min forrige lege mente første kontroll skulle være uke ti.

Men jeg lurer veldig på jobb altså, enten fortelle det før ferien, da mener jeg før ferien til hun jeg arbeider tettest sammen med som i stor grad vil merke mitt fravær, men det betyr å fortelle det til i alle fall noen på jobb før jeg er 8 uker på vei!
Venter jeg til etter min ferie er jeg 15 uker, og antar det synes på magen når jeg kommer inn døra...

Har fortalt det til sjefen på jobb. Med tanke på kvalme osv.
Men nå som jeg har planen klar for hvordan vi skal si det til familien så blir det lettere å holde hemmelog :-D

Back
Topp