Sliter med å glede meg..

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Det å være gravid skal jo være spennende! Man skal være en blanding av skrekk, glede, ønske om at det skal gå bra.. Men jeg føler meg ikke glad. Føler meg bare sur å lei av å være kvalm. Lei meg for hvor dårlig dette egentlig passer. Ingenting blir som jeg hadde tenkt denne sommeren. Å skjønner det ikke, for jeg ønsker meg veldig et barn til. Å har snakka mye om det. Men nå som det er skjedd, er jeg der jeg nesten ikke orker å ta det innover meg. Vet det er tidlig enda, å at det kanskje blir bedre når det føles mer virkelig. Men føler akkurat nå at jeg bare har lyst å grine å være lei meg.

Å ja, jeg forstår veldig godt at det er her mange i helt motsatt situasjon. Der gleden står i taket. Å det er vanskelig å forstå at noen kan tenke sånn. Å for å være ærlig, hadde jeg ikke trodd jeg skulle få slike følelser rundt det å være gravid.

Som du sier kan dette endre seg når det kanskje synker litt mer inn. Og hvis ikke så er jeg helt sikker på at den dagen babyen kommer til verden så vil du nok glemme litt det vanskelige :) Og alt ordner seg alltid på en måte selv om det kan være vanskelig å se løsninger og muligheter akkurat nå. Tror det er viktig at du har noen å prate med om dette utenfor forumet også. Vær åpen om hva du tenker med partneren din og prat om det. Det kan kanskje hjelpe det også! :) <3 Det er ikke kjekt å ha det slik, men du skal ikke skamme deg over det heller! Vi har hundrevis av hormoner i kroppen for tiden og så skal du prøve å finne fornuft opp i alt i tillegg. Det trenger ikke være lett! Håper det blir bedre for deg :)

Her gleder jeg meg ikke enda.. Men det er mest fordi jeg er 100% innstilt på at det går galt! :( Føler jeg er kvalm og sliten helt forgjeves.. Håper denne følelsen forsvinner når vi eventuelt får sett en frisk spire på ul :) Tenker det går seg til etterhvert :) Jeg syns hvertfall det er vanskelig å glede seg nå så tidlig som alt er så usikkert enda.. :)

tror nok også det vil gå seg til. Det som er viktig nå er bare at du tar deg tid til å kjenne på hva du føler, ikke ha skyldfølelse for det. Det er mye som foregår i kroppen nå som gjør at man kan føle alt mulig rart både fysisk og psykisk, det er ikke noe du gjør galt.

Her gleder jeg meg ikke enda.. Men det er mest fordi jeg er 100% innstilt på at det går galt! :( Føler jeg er kvalm og sliten helt forgjeves.. Håper denne følelsen forsvinner når vi eventuelt får sett en frisk spire på ul :) Tenker det går seg til etterhvert :) Jeg syns hvertfall det er vanskelig å glede seg nå så tidlig som alt er så usikkert enda.. :)
Samme her , tror noe er galt og mest Pga enorme mage smerter / mens smerter så tror det går galt :( er så redd . 1,5 uke til ul og dagene går treigt .

Her gleder jeg meg ikke enda.. Men det er mest fordi jeg er 100% innstilt på at det går galt! :( Føler jeg er kvalm og sliten helt forgjeves.. Håper denne følelsen forsvinner når vi eventuelt får sett en frisk spire på ul :) Tenker det går seg til etterhvert :) Jeg syns hvertfall det er vanskelig å glede seg nå så tidlig som alt er så usikkert enda.. :)[/

Signerer:(

Back
Topp