sliter med å gi flaske

stinel

Glad i forumet
noen som har noen gode tips?? hu tok fint flakse når hu var nyfødt, men nå er dt ikke snakk om.. , men hadde vært greit om pappaen kunne gitt litt av og til.. føler j har prøvd dt meste oxo men..

Hva slags flaske har du?

Her bruker vi Mam sine kolikk flasker og de er veldig lett og suge av så de tar snuppa veldig lett... Avent sine kan vi bare glemme...

Mitt triks er og gjøre det samme som med puppen... holde den under nesa og la ho gape etter den...:)

Prøv å bytt litt forskjellige flasker og prøv å lure med å gi puppen først for så å gi flaska. Kan evt. også hjelpe hvis du ikke er tilsted så puppen da ikke er et alternativ.
Lykke til :)

har prøvd mange forskjellige tutter,.. skal høre med mamma om hu kan ha hu noen timer, så kanskje det hjelper :D

her tar hun verken smokk eller flaske! Slitsomt i grunn, lurer på når jeg kan ta meg en tur ut igjen!!!

Merethe

her tar hun verken smokk eller flaske! Slitsomt i grunn, lurer på når jeg kan ta meg en tur ut igjen!!!

Merethe

Trym tok smokk fort, nå spytter han den ut og tar den kun på trilletur. Her mått jeg prøve meg fram til hvilken flaske vi skulle bruke. Jeg mista næring i melka og mista melka helt plutselig. Så da ble vi rådet til flaske når vi ikke klare og få opp produksjonen. Og den flaksa som blir brukt her er dr.brown. De har vært helt ypperlig her.

hu tar bare flaska på morran når hu har sovi i 6 timer.. skal ut om 2 uker, så mamma tror hu tar den bare hu blir sulten nok.. tar ikke smokk heller, men vi prøver hver dag :P

Back
Topp