sliter med å finne motivasjon

jas

Forumet er livet
Jeg sliter så iutrolig med motivasjonen min....

skal bare ned 5-8 kg, og jeg syns det er tungt..

er sliten pga småen, og velger derfor bort å dra å trene..
Selv om jeg virkelig har bestemt meg for å trene, så blir jeg helt kaputt før jeg kommer så lang, og derfor blir jeg heller hjemme...

Noen som har noen gode tips?
 
Hva med å ta ungen i vognen og gå deg en god spasertur? Det pleier jeg å gjøre istedenfor å trene på kvelden f.eks. Veldig god trim det[:D] Skal prøve å gå/trene på kveldstid også, men hittil har det ikke blitt så mye tid til det. De dagene jeg går for å trene, går jeg fort 5 km eller roligere 7-9 km.
 
Prøv å gjør husarbeid med litt tempo, i stede for å ta med all skittentøyet på en gang så går de flere turer på vakserommet. Kjøpt sånne vekt bånd du kan ha på anklene og armene, skritteller og tar du noen sit ups og kne bøy og utfall kvar dag, så vil du nok se resultatt fort uten at du trenger å bruke så mye tid på å trene.[;)]
 
Ikke vei deg så ofte, ikke oftere en annen kvar uke. Vist du veier deg for ofte har du sikkert ikke gått ned så mye for kvar gang, men etter 2 uker så har du kanskje gått ned 2- 4kg og er mye kosligere og mer motiverende å se det, enn at du har gått ned "bare" 1 kg på ei uke eller 400gr på en dag.
 
Lykke til![:)]
 
Tusen takk!!

Jeg må på treningstudio for å få meg trim jeg..-er ikke nok selvdisiplin til å pushe meg selv her hjemme..

Var helt klar for å begynne trening i går, men ble da selvfølgelig syk [:'(]
Håper det går fort over og at jeg er klar om et par dager [:)]
 
Back
Topp