Sliter med å finne klær :(

Cmilla

Gift med forumet
Skal i barnedåp til helgen og har absolutt ingenting å ha på meg. Prøvde de kjolene jeg hadde i skapet, men så ut som en potet i de.
Hvor pyntet må man være i barnedåp? Kan jeg bare ta en tights og en topp?

Jeg synes ikke det trenger å være sånn kjempe pyntet i barnedåp, men litt mer enn hverdagslig. Har du ikke noen kjoler som går inn under brystet og litt ut? Det er kjeeempe fint med en liten gravidmage synes jeg :) Ellers så er jo en fin tights og tunika alternativ :)

Jeg er vant med at man pynter seg ganske mye til barnedåp..i min familie har nesten alle damene bunad og mennene mørk dress. Så jeg hadde nok prøvd å finne meg en kjole...det er jo masse billige fine kjoler på f.eks HM eller Gina Trikot (var de butikkene jeg gikk innom på vei hjem fra jobb..hihi)

Jeg er jo en tights elsker! Så finn noe du trives i og føler deg fin i=) Jeg går med svært lite fancy klær for tiden pga den voksende magen osv som presser. Så finn en fin tights og en fin topp=) Ikke bry deg om pyntinga...Det ville jeg gjort=) Jeg liker å pynte meg ellers, men gjr som du føler for!

Her bruker vi å pyte oss til barnedåper. Damene i bunad og mennene i dress..

Er jo veldig vant til at familien dresser seg opp skikkelig i sånne samenhenger. Men på grunn av den voksende magen tror jeg at jeg går for noe behagelig, men fint:) Må tenke litt på seg selv også:P

Ta på deg noe som er godt å gå i:)) Pynt opp med smykker, "skjerf" eller noe:)) Tror folk skjønner at man ikke kjøper seg noe dyre finklær til en barndåp når man er gravid. Er jo ikke sikkert du får brukt det flere ganger..

Kos deg i barndåp!

Ra2 skrev:
Ta på deg noe som er godt å gå i:)) Pynt opp med smykker, "skjerf" eller noe:)) Tror folk skjønner at man ikke kjøper seg noe dyre finklær til en barndåp når man er gravid. Er jo ikke sikkert du får brukt det flere ganger..

Kos deg i barndåp!

"Tilbehøret" kan jo også pynte opp, det har du helt rett i.

Det skal jeg gjøre:)

Back
Topp