Sliter med å få i meg mat... flere?

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Jeg er uggen/kvalm konstant! Alt, virkelig ALT spiselig byr meg imot og jeg sliter skikkelig med å få i meg mat generelt. Før jeg ble gravid kunne jeg glatt ta knekken på 4 store sjokoladeplater, masse smågodt og potetgull. I tillegg spiste jeg minst 4 måltider om dagen. Nå spiser jeg ikke godteri, å kanskje 1 fullverdig måltid fordelt utover hele dagen. Jeg får nesten ikke i meg drikke heller, alt jeg vanligvis elsker blir jeg nå kvalm ved tanken av. Vann er jævlig, saft er ekkelt, melk er vondt (jeg elsker melk til vanlig), brus er for søtt, farris blir jeg kvalm av, limonade gir ekkel ettersmak. Det er slitsomt å jeg er redd for å ikke få i meg nok næring. Jeg er sulten, men umulig å spise..

Flere som sliter med å få i seg mat og drikke?

Jeg har det helt likt! Men jeg kaster opp endel også. Veldig lite som frister, og akkurat som deg får jeg kanskje i meg ett ordentlig måltid fordelt utover hele dagen. Det resulterer jo i at jeg er helt skrapa for energi, og jeg orker minimalt. Er sykemeldt foreløpig ut neste uke, og bare det å levere/hente 3 åringen i bhg er en utfordring..

Jeg kaster heldigvis ikke opp, men jeg har ikke energi jeg heller. Tapper meg helt fra minsta blir henta i BHG til hu legges 3 timer senere. Får skikkelig dårlig samvittighet overfor hu, å hu merker jo at jeg ikke orker like mye :(

Jeg kaster heldigvis ikke opp, men jeg har ikke energi jeg heller. Tapper meg helt fra minsta blir henta i BHG til hu legges 3 timer senere. Får skikkelig dårlig samvittighet overfor hu, å hu merker jo at jeg ikke orker like mye :(

Jeg sliter også mye med dårlig samvittighet ovenfor mini, og samboer som må sjonglere «alt» når jeg er ubrukelig.. Følges heldigvis tett opp av lege, og veier meg jevnlig for å passe på at jeg ikke går ned for mye. Men dette er virkelig ikke noe morsomt.

Jeg sliter også mye med dårlig samvittighet ovenfor mini, og samboer som må sjonglere «alt» når jeg er ubrukelig.. Følges heldigvis tett opp av lege, og veier meg jevnlig for å passe på at jeg ikke går ned for mye. Men dette er virkelig ikke noe morsomt.

akkuratt samme greia hos oss. Mannen gjør det meste for tiden. Jeg tror ikke jeg har gått ned noe foreløpig men. Må veie meg i morgen å sjekke. Men jeg er konstant svimmel, utslitt og trøtt. Det er slitsomt!

akkuratt samme greia hos oss. Mannen gjør det meste for tiden. Jeg tror ikke jeg har gått ned noe foreløpig men. Må veie meg i morgen å sjekke. Men jeg er konstant svimmel, utslitt og trøtt. Det er slitsomt!

Ja, det er kjempeslitsomt! Gleder meg til å være ferdig med dette (blir noen lange mnd) :wacky:

Ja, det er kjempeslitsomt! Gleder meg til å være ferdig med dette (blir noen lange mnd) :wacky:

Syns det er fint å gå gravid når denne uggenheten/kvalmen gir seg! Den roet seg mellom uke 10 og 12 sist, husker ikke helt nøyaktig. Så har noen lange uker igjen foran meg :P

Syns det er fint å gå gravid når denne uggenheten/kvalmen gir seg! Den roet seg mellom uke 10 og 12 sist, husker ikke helt nøyaktig. Så har noen lange uker igjen foran meg :p

Da er du heldig! Sist sleit jeg til jeg var over halvveis, tror det begynte å roe seg i uke 21. Så jeg er ikke fullt så positiv til dette :sorry::rolleyes:

Samme her også, de to siste dagene har vært skikkelig ugne.. og sulten gjør meg enda kvalmere :yuck: er konstant bekymret for å bli sykemeldt også.. vi går bare en og en på jobb om gangen, så det vil nesten ikke gå an å sykemelde seg..

Back
Topp