Sliter litt...

kikki^

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Hei!
Andre som har det som meg? Noe kvalme og mens-murringer, det er greit. MEN jeg er sååå sliten. Sliten både fysisk og mentalt... Orker ingenting, rett og slett. Blir lei meg for det og tar LETT til tårene... Føler meg helt uttavmeg sjæl.... Æsj! Håper dette går over snart.....

Kjenner også på det der med å være sliten.. jeg orker nesten ingenting, og det gjør meg deprimert.. liker ikke å ha så lite energi..

Godt at det er flere i samme "båt! :-) Vi får vell bare "nyte" det, ett tegn på at noe skjer.. Men er fryktelig frustrerende.. I tilegg til hormonene som begynner å løpe løpsk ;-)

Jada, kjenner meg igjenn der også.. er generelt litt gretten for tiden (egentlig birde jeg jo være sprudlende GLAD hele tiden) men kjenner jeg blir irritert over de minste småting hele tiden... men jeg har ikke lyst til å være sånn.. uff, får håpe det går seg til etterhvert..

Kjenner meg igjen der ja.. Såå trøtt. Kjenner også at blodet bobler over av hormoner..hehe ;)

Ja samme her. Er også kvalm noe jeg ikke var med nr to, men ellers er det jo tredje svangerskap på fire år, så er nesten litt vandt til det nå. Hehe. Bare bekkenet holder seg levelig til ca halvveis, så skal jeg ikke klage. Og så passer jeg på å legge meg veldig tidlig for da blir ikke kvalmen så ille dagen etter. Ellers går det i cola, ja vet det ikke er bra men eneste jeg får ned på jobb, farris og loff på jobb. Hjelper hvertfall på kvalmen. Og så lufteturer så jeg ikke sovner foran pc;)

Back
Topp