Sliter litt med å takle

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
At vekten øker... Sulten og appetitten har nådd nye høyder... Er sulten igjen før jeg får ryddet vekk tallerkener fra måltidet... Og trøttheten og slappheten gjør meg ikke tålmodig nok til å lage noe god og sunn mat... Og hvertfall ikke noe overskudd til å trene.. Så derfor kommer kiloene snikende ... Synet som møtte meg når jeg pyntet meg med jeans som jeg pleier..... Avskyelig .. Og verre skal det bli vet jeg... Fy, så forfengelig og egoistisk jeg er... Her har jeg vært så heldig å bli gravid.. Likevel føler jeg meg som en oppblåst ku full av kviser.. Ekkel rett og slett.. Og jeg er bare snart 7 uker....ææææææææ......dette gjør meg både sur og gretten, noe som ikke akkurat hjelper.... Kanskje det bare er noen kjipe dager nå... Samtidig tenker jeg jo så på ultralyden som vil avsløre om alt dette er verdt det eller ikke.... Bare 9 dager igjen...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Du er sikkert ikke den eneste som tenker det samme. Jeg veier 10 kg mer nå enn forrige gang jeg ble gravid, og jeg er nesten helt sikker på at vekten bikker 100 denne gangen. Men jeg er veldig innstilt på å gjøre noe med det på ordentlig når jeg har født og babyen er 6 uker :)

Du er sikkert ikke den eneste som tenker det samme. Jeg veier 10 kg mer nå enn forrige gang jeg ble gravid, og jeg er nesten helt sikker på at vekten bikker 100 denne gangen. Men jeg er veldig innstilt på å gjøre noe med det på ordentlig når jeg har født og babyen er 6 uker :)
Ja skjønner deg.... Prøver å tenke sånn jeg også at jeg ikke kan fokusere på kropp nå.. Men heller etter fødsel.. Ææææ. Tror jeg må kjøpe klær som ikke er tett sittende ....

Ja skjønner deg.... Prøver å tenke sånn jeg også at jeg ikke kan fokusere på kropp nå.. Men heller etter fødsel.. Ææææ. Tror jeg må kjøpe klær som ikke er tett sittende ....

Klær som ikke er helt trange er greie å ha ja :)

Jeg elsker kosebuksene fra Cubus, de som er i sånt mykt tynt stoff. Men - jeg går ikke på jobb med kosebukser. Så må finne noe komfortabelt og greit nok for jobb tror jeg. Ikke noe dresskode på jobb altså, men greit å ikke se heeelt slask ut heller :p

Kjære deg :) da anbefaler jeg deg å lage en ekstra porsjon med sunn mat til middag så har du litt ekstra når du blir sulten igjen :) også gjerne mat med mye fiber for dette holder deg mett lenger :)

Ååå kjenner meg så godt igjen! Jeg liker virkelig ikke at jeg legger så tidelig, har lagt på meg to kilo til nå og er 6+5 i dag... Sulten hele tiden og blir kvalm av å lage mat... Arg, hadde tenkt å prøve å ikke legge på meg så i svangerskapet..

Liten spire 06.06.14

Jeg har gått opp 2 kilo jeg å jeg kjenner litt "småpanikk" for det. Men de kiloene kom nok fra en sjokolade daglig i 2 uker :P Nå den siste uken har jeg ikke hatt lyst på noen ting, så her sliter jeg med å få mat i kroppen. Å ja... den siste uken har jeg gått ned 1 kilo igjen :O

Back
Topp