Sliter fryktelig med abstinenser pga snus kutt, flere?

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Tok mine siste snus puter i går kveld, og har så vidt overlevd dagen så langt, men jeg sliter veldig!! :( Lurte på å prøve Onico, nikotinfri og tobakksfri snus for å se om overgangen blir litt lettere. I de 2 andre SV så røykte jeg før jeg vart gravid, og da var det ikke problem med å slutte på dagen, men snusen derimot er et h@lvete! Flere som er i lik situasjon og vil dele frustrasjonen med meg? :p

Jeg sliter med røyken. Klarte ikke slutte i di to andre svangerskapene jeg har bak meg:( røykte da 5-6 for dag. Gikk jo it over melkeproduksjon da jeg fortsatte etter fødselen å, var kun røykfri en uke mens fødselen å oppholdet på sykehuset pågikk. Men nå vil jeg klare det, motivasjon ligger jo i magen, så burde jo ikke være så vanskelig. Nå har jeg en sånn el sigg uten nikotin, tro om den er skadelig?

Sliter sjøl jeg med røykekutten. Slutta samme dag jeg satt med positiv test. Det vittige var at jeg holdt på å sprekke på tirsdag.... og hva kom da dundrende ut av høyttaleren? Ozzy Osbournes poison. Daaaaaaaa sprakk jeg ikke alikavel gitt :P Men fy faen å tøft det er!!!

Da jeg sluttet i første svangerskapet med snus brukte jeg nikotinfri en liten periode når jeg hadde de verste abstinensene.. Så klarte jeg å slutte helt.. Jeg begynte selvfølgelig å snuse igjen da jeg tok min første fest etter fødsel :P Men jeg klarte å slutte igjen nå i mai :) Da bare sluttet jeg med en gang, bare bestemte meg og ga bort resten av boksen min.. Og jeg snusa mye! Gikk 3 bokser i uka med ekstra sterk.. Jeg har lastet ned SLUTTA appen og den syntes jeg hjelper og motivere litt :)

Jeg snuste skruf extra sterk og har enda et lager fra sverige igjen :p sambo snuser, han kommer ikke til å snuse og jeg komme ikke til å tvinge han, men kommer til å bli ekstra hardt når vi skal kose oss med serie på senga osv og han snuser. Håper jeg får tak i Onico i dag!!

Jeg har gått over på onico. Sambo snuser og jeg har så ofte lyst til å spørre om å få en. Men klarte å slutte sist. Så må klare det denne gangen også.

Jeg sluttet med røyken tvert sist jeg ble gravid for tre år siden, og har ikke smakt et trekk siden. Kommer aldri til å røre nikotin igjen. Er veldig glad jeg ikke skal igjennom den runden en gang til. Den er tøff. Men man kan jo ikke få bedre motivasjon.

Onico var ikke det samme som skruf ekstra sterk vertfall :p For noe dritt hehe, men men, er no følelsen/vanen av "å ha noe der oppe i leppa" i det minste :p

Fikk meg en liten støkk i stad:
Jeg var på polet og skulle kjøpe en flaske Riesling som bursdagspresang til en venninne. Jeg fikk hjelp av ei hyggelig dame som viste meg mange nyheter og kom med flere anbefalinger. Jeg kjente jeg fikk vann i munnen, tenk fredag kveld, frihelg og en god vin! Tok tak i en Luitz og var på tur ned i kurven da "Ops! Den får ikke jeg bruk for det neste året! :p "

Misforstå meg rett altså, har et veldig nøkternt alkoholforbruk, men akkurat i dag fristet det veeeeeldig :)

Jeg har litt over ei halv flaske med favoritt vinen min i kjøleskapet fra forgje barnefri helg, lukta på sitrusfrukta og tenkte at det er lenge til neste gang :p Så know that feeling. Er rart å tenke på at hadde jeg ikke blitt lei av rare skyggestreker og tatt CB og CB digital i går kveld så kunne jeg såtte her med et lite vin glass og skruf`en min :p

Huff, den følelsen har jeg fått gjentatte ganger de siste dagene. Stod i salatbaren i kantina på jobb og innså brått at jeg ikke kunne ta fetaost i salaten og ikke salami på skiva. I tillegg er jeg vant til å konstant ha en kaffekopp i hånda og kose meg med et glass rødvin eller to i helgen. Mmm...og rosa biff.

Jeg elsker å ta meg en øl med mannen på lørdagen. Men blir ikke så ofte. Men nå er det jo slutt på det. Før var jeg skikkelig rølpe jente. Drakk kanskje to til tre ganger i uker som student. Det sluttet brått, glad for det nå. Hehe. Men øl eller et glass vin nyter jeg gjerne på kvelden med min kjære.

Dette er vanskelig! Tredje dagen uten min kjære skruf!! Jeg kjenner jeg snart kommer til å sprekke, detter er for hardt og kjenner at jeg nesten ikke får puste på det værste! Jeg er pottesur og går rundt å kjefter på mann og barn uten grunn :( Er nesten slik at jeg angrer på at jeg testet meg så tidlig!!! *frustrert*
images

Holdt med to dager. Men hadde igjen i dag. :-( kjemp sjuk. Så klare ikke holde meg.

Tror det er ei god blanding mellom hormoner og abstinenser, som gubben sier seg veldig enig i :p

Back
Topp