Sliter dere også med dette?

Bkno5118182

Flørter med forumet
Våkner stort sett hver dag nå med vondt i hodet, og er ekstremt tett i nesa!
Bruker nesespray 3-4 ganger daglig.

Ikke noe forkjølelse. Flere som sliter med det samme?! Føler ikke det er så bra å bruke nesespray....

Jeg og sliter med mye hodepine :( Har vært forkjøla en uke, men ikke så tett i nesa, bare masse slim i halsen. Tror kanskje du kan bruke sånn neseskyller? Jeg har en slik, men aldri prøvd den :P ImageUploadedByBV Forum1478430225.766248.jpg

Sniker fra juni-forumet. Er nesten kronisk tett i nesa. Står også i en av de appene jeg bruker at det er vanlig med hodepine :)

Tett i nesen jeg og, av og til hodepine, men heldigvis ikke plaget med det.

Da skylder jeg på graviditeten og ikke noe annet alvorlig. Kronisk tett i nesa ja! Blir helt gal. Får antydninger til klaustrofobi når jeg ikke får puste helt 100% Men kan ikke overdrive med nesesprayen heller. Enn får bare holde ut ☺️
Takk for svar!

Våkner opp med ett tett nesebor hver dag, hodepinen kommer av og til snikende. Hadde en periode der jeg hadde påbegynnende migrene over flere dager, er super glad det har gitt slipp hvertfall :-) så litt tett nese kan man overleve :-P

Alltid tett i nesen! Fått klarsignal fra fostermedisin at jeg kan bruke nesespray :)

Tett i nesen var det første symptomet jeg hadde på graviditeten, var da ca 6dpo. To dager etter fikk jeg pos. Test og har vært tett siden. Bruker nesespray om kvelden og saltvann resten av dagen

Tett i nesa og hodepine her å, føler nesten som om jeg er på vei til å bli syk, men det blir aldri noe mer liksom..

Back
Topp