Sliter dere med vonde eller rare drømmer?

Lirisi

Forumet er livet
jentene i juni13
Trodde kanskje jeg slapp unna :p med de to andre, førstemann var verst, hadde jeg fæle drømmer hver eneste natt. Våknet av at jeg gråt. De fleste drømmene handlet om at sambo var utro.. nå de to siste nettene har jeg våknet av at jeg gråter.. i natt drømte jeg så "virkelig" . Drømte at jeg mistet babyen. Altså den døde i magen.. Og måtte føden den. Var 23 uker på vei.. Er så vondt! :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Masse rare drømmer
Flyhavarikommisjonen møter jurassic park og kriser av en annen dimensjon. :(

Mye rare drømmer. Spontanabort i søvne er det verste til nå. Pluss jeg har mistet diverse familiemedlemmer. :(
Og vennene mine forlater meg for ting jeg ikke har gjort. Nei huff, håper ikke dette fortsetter for lenge. :P

Mye rare drømmer. Spontanabort i søvne er det verste til nå. Pluss jeg har mistet diverse familiemedlemmer. :(
Og vennene mine forlater meg for ting jeg ikke har gjort. Nei huff, håper ikke dette fortsetter for lenge. :P
Kan nok hende det varer resten av graviditeten :/ gjorde det med førstemann her. Er så vondt! :/

Kan nok hende det varer resten av graviditeten :/ gjorde det med førstemann her. Er så vondt! :/

Ja frykter jo litt det. :/ Dette med drømmer har kanskje noe med lett søvn på grunn av x antall toalettbesøk feks. Pluss masse rare hormoner. Hva gjør man ikke for en liten i armene i desember? ;)

Jeg drømmer så utrooolig mye rart, og gjorde det samme forrige gang jeg var gravid! Det går mye i utroskap, og det er absolutt ikke noe jeg bekymrer meg over i virkeligheten :p Tro hva det er som egentlig er grunnen til at man drømmer så mye rart når man er gravid? :)

Jeg drømmer så utrooolig mye rart, og gjorde det samme forrige gang jeg var gravid! Det går mye i utroskap, og det er absolutt ikke noe jeg bekymrer meg over i virkeligheten :p Tro hva det er som egentlig er grunnen til at man drømmer så mye rart når man er gravid? :)
Vet ikke grunnen til drømmer under graviditet . Men er kanskje pga hormonene? Barn drømmer også mye under utvikling ..

Men det med utroskap måtte jeg sjekke opp, og det har ikkeno med at man er redd for at det skal skje (for det er ikke jeg heller nemlig) men er fordi man er så uendelig glad i personen, så man er redd for å miste de.

Drømt to ganger at jeg har mistet den yngste sønnen min. Første var at han ble borte i en storby. Fant han ikke. Andre var at han datt utfor ei brygge / kai.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Drømmer så mye fælt omtrent hver eneste natt, helt syke eller snåle drømmer. Veldig ofte er jeg jaktet på og roper ofte ut at jeg er gravid eller "i'm pregnant" for at de ikke skal skyte/drepe/torturere meg. Æsj, liker ikke dette :p

Har hatt en del gufne drømmer. Våkner av at jeg klynker. Da er sambos armkrok god å ha :)

Jeg har også masse rare drømmer!

Sent from my iPhone using BV Forum

Her og ja! Mye rart, og mye jeg vil glemme fort! Heldigvis glemmer jeg det faktisk også veldig fort igjen! I natt var det et-eller-annet med sønnen min, men klarer ikke å huske hva. Tror det er like greit :eek:

Sniker fra januar 2015. Drømmer masse selv, veldig mye ubehageligt og uforståeligt. Ekkelt men godt å våkne om morgenen! :p

Godt å høre det ikkje er eg som er blitt gal men at dette er ganske normalt ;) drømte ei natt at babyen var død, men det er sambuaren min som forteller meg at vi har fått ei død datter. Han er på sjukehuset å held babyen og eg er med svigerforeldre mine (!). Heilt crazy greier, blir jo tullerusk av dette :(

Desemberbaby <3

Jeg drømmer ofte at mannen er utro med eks kjæresten sin og at hun gjør alt for å ødelegge forholdet vårt. Drømmene virker så ekte :) men leste et sted at om man har drømmer hvor mannen er utro eller går tilbake til eksen sin så kan det skyldes at man er usikker på om man klarer å holde kjærligheten levende siden alt er så nytt med baby :) er egentlig ikke usikker, men kan jo være noe som kommer etter hvert hehe :) man vet jo aldri

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp