Sliter dere med kviser?

Bina

Pine Bina
VIP
har dere mye eller bare noen.? våknet opp til den bomba i dag[:'(] hadde håpet jeg skulle slippe unna jeg. verste jeg vet er kviser, iallefall når de er så vonde at bare man er nær de så gjør det vondt...

Har alltid hatt  mye kviser, men når jeg blir gravid, blir de 10 ganger større, vondere og underjordiske.. 
ser ut som jeg har svæære byller i fjeset..[:'(]

jaaa !
har fått noen skikkelige bomber rundt forbi...  wææææ
håper virkelig ikke det skal fortsette slik i flere mnd :/

Nei, i grunn ikke...

Har fått masse små prikker. Men de har ikke utvikla seg så veldig til kviser ennå...

Jeg har fått ganske mange urenheter  like under kinnbena, men ikke sånne digre byller heldigvis.

Mener  å huske at jeg hadde det i begynnelsen sist også, men at det ble borte etterhert.

har heldigvis bare en enda jeg. men den synes, og den er vond og stor...

jepp!! Har vanligvis veldig lite kviser, men nå har jeg fått masse på panna!! De er jo store og vonde! Hehe vurdere å få meg pannelugg snart!! [:D]

Jeg har aldri hatt kviser før omtrent og nå har jeg 9 stk !!! store fæle (unnskyld språket) jævlige innebygde kviser, midt i trynet [:'(]

ikke så veldig heldigvis. håper bare det holder seg sånn

Jeg har hatt kunn 1 Kvise i hele mitt liv. En KJEMPE STOR en på haka. Men mange år siden. Jeg har heller ikke fått noe nå. Håper det forblir sånn.

Back
Topp