Sliter dere med hormoner?

Bkno1969272

Blir kjent med forumet
Har veldig store problemer med hormonene mine for tiden. Sliter med å være rundt blandt folk pga dette. Har så vidt lyst å være i et forhold lengre heller. Alt irriterer meg, jeg hater nesten folk og det eneste jeg vil er å være hjemme, helt alene for meg selv. Virkelig lei av absolutt alt!! Syns ikke det er gøy å være gravid lengre, har ingen glede mer. Er straks 24 uker på vei, kommer det til å være sånn som dette hele veien?? Noen andre som har det likt og vil dele dette?? Savner livssgleden min :-( huffåhuff..

Uff, dette hørtes ikke greit ut.
Har du snakket med legen din eller jordmor om dette? Tror det kan være lurt.

Tror ikke det blir sånn hele tiden. Jeg synes det var veldig slitsomt med folk da jeg var gravid, spesielt på bussen på vei hjem fra jobb.
Ble helt gal av alle menneskene rundt meg! Ville helst bare grave ned ned i dyna.
Men hvis du ikke kjenner noen glede ville jeg nok tatt det opp med jordmor.
Er du mye sliten?
Jeg synes det hjalp med jeg yoga, det fikk meg til å koble av.

Ja hadde det slik, men det var ikke før ganske mye senere i svangerskapet. Ville nok tatt en prat med jm/lege som nevnt ovenfor :-)

Vet ikke om det er hormoner men jeg har det ofte sånn selv uten å være gravid og uten å være i spedbarnsperioden. Men det er absolutt værre da når jeg har søvnmangel og er sliten.

Ta deg litt alenetid og bare slappe av

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan er kostholdet ditt? Det kan være verdt å ta en titt på det, for det kan jo være at du reagerer ekstra når blodsukkeret svinger.

Back
Topp