Sliter dere andre

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
med sånn tisseproblem? Jeg kan aldri reise meg opp, uten å måtte gå på do. Er så trøttende. Kan faktisk akkurat ha satt meg ned, og akkurat vært på do, men så har jeg glemt noe å må reise meg igjen, og jo, da kommer tissetrangen. Kommer jo alltid kun noen dråper.. Sinnsykt plagsomt!

Jepp! Tør nesten ikke reise meg lenger for da må jeg gå å tisse :( kjempe plagsomt ..

Huff, høres ikke noe gøy ut. Har det ikke så ekstremt som dere, men føler ofte jeg må mye mer enn det som faktisk kommer ut. Og kan ofte gå to ganger rett etter hverandre, for jeg føler jeg må enda mer. :p

Sånn er det her også. Har også fått stress inkontines :P så fint å hoste masse fortide! Bleieguri ;)

Ja, må tisse hele tiden. Natt og dag. :confused:

Ja!! bare at her er det ikke snakk om dråper! Tisser og drikker så mye at det ser ut som rent vann begge veier!
Må på do hver gang jeg reiser meg, og hver gang lille strekker seg, hver kynner osv. Utrolig slitsomt! Til og med lambi kjennes for hardt ut nå :p:D
Er sånn at jeg er bekymra for om urinprøvene mine ikke gir riktig resultat siden den har max halvtime-time i blæra å er helt utvanna:rolleyes:

Høres kjent ut.
Jeg tror det kommer av at lille klemmer på blæra slik at når vi går på toalettet får vi ikke tømt den helt. Derfor merker vi det når vi reiser oss igjen eller setter oss. Babyen flytter jo presset hele tiden.

Kan sitte på dass i flere timer fordi hver gang jeg reiser meg opp fra ringen må jeg på tissern igjen. Nå har jeg så vondt i bekkenbunnen når jeg sitter på toalettet så jeg klarer ikke sitte der lenge, men sist satt jeg gjerne ett par timer før jeg la meg

jeg må også tisse med en gang igjen om jeg bæsjer :P haha selv om jeg tisser da, så må jeg tisse med en gang igjen etter det :P

På natten går det egentlig helt greit for min del, må bare stå opp en gang midt på natten (men det gjorde jeg forsovet før jeg ble gravid og). Men på dagen er det helt ekstremt!!! Tissetrangen kommer brått på og det kjennes ut som om blæren kommer til å sprekke..for at jeg egentlig bare skal tisse et par dråper ... -.- utrolig slitsomt ! Haha :)

med sånn tisseproblem? Jeg kan aldri reise meg opp, uten å måtte gå på do. Er så trøttende. Kan faktisk akkurat ha satt meg ned, og akkurat vært på do, men så har jeg glemt noe å må reise meg igjen, og jo, da kommer tissetrangen. Kommer jo alltid kun noen dråper.. Sinnsykt plagsomt!
Akkurat samme her! Er fordi babyen ligger så langt nede med hodet.

Må tisse nesten med en gang jeg reiser meg, og særlig om jeg står/går litt. Samtidig er det press nederst oppå magen og vondt. Når jeg sitter/ligger merker jeg ikke noe

Back
Topp