Sliter dere allerede med ryggen?

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Jeg er da altså rundt 6 uker på vei. Jeg sliter generelt med ryggen, men etter at jeg ble gravid, merker jeg godt at jeg oftere har vondt i ryggen enn før. Hva gjør dere andre? Har dere allerede begynt og være forsiktige med å løfte tungt? Jeg har vondt allerede når jeg står opp av senga..

Jeg har en jobb som innebærer mye løfting, men jeg vil jo ikke være helt pingle heller. Lytt til kroppen, sier folk, men hva så når man ofte har vondter ellers også?

Jeg sliter med vond rygg til vanlig, men merker at jeg må smøre meg oftere enn vanlig.... Bruker delisan, så er veldig glad for at det er ok å bruke den når man er gravid!!

Å jeg er bare 4+3... men er veldig følsom for alt da, så kan henne det er derfor jeg får symptomer allerede.

Jeg tror ikke jeg har mer vondt enn vanlig enda.. :) Gikk bra i forrige svangerskap helt til etter fødsel, så spennende å se.

Fikk vondt i bekkenet etter fødselen forrige svangerskap, gikk og fikk fikset litt, og trening hjalp. Men merker nå at jeg begynner å få vondt igjen :(

Har mer vondt i korsryggen nå. Mannen masserer meg hver dag, og det hjelper mye.

Har mer vondt i korsryggen nå. Mannen masserer meg hver dag, og det hjelper mye.

Snill mann du har :)
Mannen min vil bara massere meg for da trur han at det blir noe på han ;) å mer kladding enn massasje jeg får :(

Tar dere noe hensyn til løft, dere som allerede merker noe? Eller passer dere bare på å gjøre sånne ting som å strekke it, massere osv?

Tenker du på løfte tunge ting? jeg gjør som normalt, men kjenner etter på kroppen. :)

Ja, tenker på å løfte tungt :)

Snill mann du har :)
Mannen min vil bara massere meg for da trur han at det blir noe på han ;) å mer kladding enn massasje jeg får :(
Haha, kjenner til den også. Du får være streng med han å si at du faktisk bærer frem hans arving ;) Haha

Ja slik som sist, sliter med ryggen nå og prøver å tenke før eg løfter allting. Håper det blir bedre om noen uker for det gjorde det sist. Er 6 uker i morgen

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Bekkenet har verket siden forrige graviditet, merker nå at korsryggen alt begynner å krangle så må bare la være å løfte for mye og ta pauser, så går det;)

Back
Topp