Sliter allerede...

Feb10Mai11Apr19

Elsker forumet
Har nettopp levert N til svigers som skal passe han hele helgen. Sambo er på jobb nå og her sitter jeg alene i en leilighet som aldri har føltes større og tommere[8|][&:] Og hormonene har jeg visst mer enn nok av gitt.. Shit kjenner dette var litt tøffere enn jeg hadde trodd.

Håper det bare er slik første timen eller til sambo kommer hjem i 9 tiden ikveld[8|]

Måtte bare få det ut- ikke lett å være hormonell!![&o]

Vet ikke hva jeg skal ta meg til nå jeg...

Nyyyyyyyyyt stillheten mens du kan, he he!![8D]

Sleng deg på sofaen, ta en laang dusj, hiv på deg laffetøy og ikke gjør en dritt! :) :)
Eller spill høy musikk og dans gjennom stua, he he!!

ORIGINAL: Trone

Nyyyyyyyyyt stillheten mens du kan, he he!![8D]

Sleng deg på sofaen, ta en laang dusj, hiv på deg laffetøy og ikke gjør en dritt! :) :)
Eller spill høy musikk og dans gjennom stua, he he!!

Du fikk meg til å trekke på smilebåndet [;)]

Fant sofaen og tv`n- lurer på å ta meg ett laaangt bad litt senere:)
Skal prøve å snu tankene mine litt så klarer jeg vel å slappe av og nyte det etterhvert;)
Er bare veldig rart pga er en stund siden jeg baare kunne tenke på meg selv og slappe av!

Så bra jeg fikk deg til å smile, he he!! [:D]

Vi er her vi dersom du trenger noen å skravle med, vettu! :) :) Så helt alene blir du ikke [:)]

[:)] Dere er fantastiske! Alene men ikke alene likevel[;)][:D]

En febbis er aldri helt alene! Gojentene her inne[:)][:)]

Men fytti jeg misunner deg å ha huset for seg selv og ett badekar altså!! herlig!!![:D]

Du er en skikkelig goooing du Trone[:)] Jentene her inne er HELT FANTASTISKE!

Badekaret er en fin ting ja- brukes for sjelden i hverdagen. Men bør vel hvertfall benyttes ved slike anledninger som denne;)

Sender litt badestøv til deg:) Vinne i lotto så du kan få badekar:)

Takk for støvet!! :) :) Godt du ikke sendete vanlig støv, for det har jeg nok av hjemme, he he!! Var ikke på Topp 10-listen av julegaveønsker, for å si det sånn he he!!![8D]

badekar ja.. Da håper jeg vi vinner masse i lotto, for da må vi bygge ut huset, he he!!![8D] men det har vi planer om uansett, så helt greit! :)

Takk for støvet!! :) :) Godt du ikke sendete vanlig støv, for det har jeg nok av hjemme, he he!! Var ikke på Topp 10-listen av julegaveønsker, for å si det sånn he he!!![8D]

badekar ja.. Da håper jeg vi vinner masse i lotto, for da må vi bygge ut huset, he he!!![8D] men det har vi planer om uansett, så helt greit! :)

Nei kan ikke sende vanlig støv- for det kommer av seg selv;)
Spennende at dere har planer om å bygge ut da! :)

Back
Topp