Slitenhet som kommer og går

Kakemonsterinnen

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Jeg er førstegangsgravid og føler således dette er som å kjøre bil i blinde.

Slitenheten, ulvehungeren og mye av trettheten gav seg sånn rundt uke 12. Er nå i uke 15+5 og har de siste par ukene følt meg ganske så bra. Men i dag er det akkurat som jeg har blitt en zombie. Trøtt som en dupp og har sovet på sofaen to ganger i dag. Sliter også med en del hoste som jeg tror må komme fra halsbrannen. Den gir seg i hvert fall når jeg får tatt garviscon. Har tatt covid-test og den var negativ.

Andre som opplever at slitenheten plutselig kommer som kastet på en?

Last edited:
Så absolutt! Hadde også første dag tilbake på jobb idag, i barnehage, og var flere ganger jeg rett og slett bare måtte sette meg rett ned og sitte i ro der i 5min, heeelt utslitt. Skal bli interessant fremover. :hilarious:

Jaja! Vekslende gjennom døgnet. Spesielt utslitt i det jeg skal dra på jobb. Da vet jeg nesten ikke om bena bærer meg :confused:

Jeg er 15+0 i morgen, og jeg syns alt mulig bare kommer kastende på meg enda. Plutselig trøtt, plutselig brekker meg meg uten grunn, plutselig utsultet. Jeg gjør egentlig veldig lite om dagene, men trenger mye hvile likevel.

Same her! Akkurat starta i jobb igjen, og kjenner at eg nett må nedom sofaen titt og ofte, enkelte dagar oftare enn andre :p

Back
Topp