Slitene ben....og vond ROMPE.

Katt@

Andre møte med forumet
Hei...
Etter en dag på jobb i barnehage er jeg gørr sliten i bena. det føles som jeg har gått flere mil, og at de ikkke klarer å gå lengre. Når jeg kommer hjem og legger meg på sofaen en times tid greier jeg nesten ikke reise meg. Det gjør vondt i rompa som om jeg har vært på en kjempe hard styrke time. Har hørt at det kan være tegn på bekkenløsning[&:]??? Er det noen som har det slik som meg eller har noen erfaring å dele???

ORIGINAL: Katt@

Hei...
Etter en dag på jobb i barnehage er jeg gørr sliten i bena. det føles som jeg har gått flere mil, og at de ikkke klarer å gå lengre. Når jeg kommer hjem og legger meg på sofaen en times tid greier jeg nesten ikke reise meg. Det gjør vondt i rompa som om jeg har vært på en kjempe hard styrke time. Har hørt at det kan være tegn på bekkenløsning[&:]??? Er det noen som har det slik som meg eller har noen erfaring å dele???

hallais, aiai, jeg er i samme båt som deg der gitt[:@] jeg er helt ferdig når jeg kommer hjem fra bhagen, og klarer såvidt å gå resten av den kvelden pga slitne bein og vooooond rumpe ja.....men jeg er i fin form dagen etterpå da, så jeg lar det foreløpig ligge jeg, siden det blir så mye bedre dagen etterpå...jeg prøver bare hver gang å ta mine forholdsregler, i forhold til løfting av ungene og bøyd rygg osv..... så foreløpig er det levelig...har nemlig ikke så vondt ellers i hverdagen, når jeg feks er på skolen eller lignende....enn med deg da?? jobber du 100% i bhagen sånn at det gjør vondt hver dag? uff, hvis det ikke blir bedre, så kontakt legen din sånn at han kan hjelpe deg....

hvor langt har du kommet da?

håper det ordner seg for deg[:)]

Heisann Grippa!
 jeg er 15 + 3. Jobber 100 % i barnehagen, men har det vell ganske likt som deg. Det gjør vondt på kvelden men går greit om dagen. Har begynt å kjenne det litt mer om dagen nå men. Prøver å være flink med å løfte lite og riktig. Jeg krysser fingrerne at det ikke blir værre. Er redd for bekkenløsning har jo som alle andre lyst på et drømme svangerskap uten store plager.

Back
Topp