Sliten

nr4påvei

Blir kjent med forumet
Nå er det en stund siden jeg har vært inne her,men er så sliten for tiden,å gå på jobb er veldig slitsomt selv om jeg bare jobber 50%,har en arbeidsgiver som ikke har så veldig mye forståelse for att man er trøtt og lei selv om jeg står på og utfører jobben min 100% når jeg er der.Nå har jeg vore hjemme med dattera mi pga. spysjuka og da er han irritert for att han må betale dobbelt opp,selv om du har rett på det.jeg har før jobbet 100% og kanskje vore vekk fra jobb 5 dager på 4 år så jeg har ikke dårlig samvittighet for att jeg er hjemme med barna.
Samtidig går jeg og bekymrer meg for att det skal være noe galt m babyen,det er det helt sikkert ikke for det er masse liv inni der og jeg skal ut igjen på ul 11 mai pga forliggende morkake.
Ufffff  jeg er egentlig ikke en person som klager men det var godt å få lettet på trykket litt.
Noen andre som er trøtt og lei nå?

Uff ikke godt å høre.. For en arbeidsgiver da[:-][:-].. Ikke bry deg, du får ikke noe belønning om du er mer på jobb likevel. Jeg tenker ofte sån jeg og og presser meg selv på jobb. Men vet du hva, det er bare vi som taper på det..
Skjønner du har det vanskelig.. Vil bare ønske deg masse lykke til og håper ting blir bedre..

*Trøsteklem* fra meg..

takk for støtten,det føles bra og jeg vet att jeg må tenke på meg selv,men blir bare så trøtt og lei.[:'(][:'(][:'(]

Ja det er såå sant.. Og det er godt å få frustrasjonen ut et sted.. Her.. [:)]
Du må bare lytte til deg og din kropp og overse denne idiot sjefen.. det er du og nurket ( og dine andre tre) som er det viktigste.. Håper det bedrer seg for vi har jo litt tid igjen av svangerskapet vårt.. [:)]

Jeg må få spørre deg om en ting..
Du sa du skulle på ekstra kontroll p.g.a. forannliggende morkake.
Jeg og har det, men har ikke fått beskjed om noen ekstra kontroller??
Kan du forklare meg litt? Trodde egentlig ikke det var noe problem med at den lå der[8|] Men fikk ikke noe info om det når jeg var på sykehuset.
Har lurt litt på dette en stund..

Hei monicus,jeg vet att det er farlig og føde visst morkaken ligger foran åpningen,jeg har vært på ul pga det samme med 2 av de andre barna mine,men begge gangene hadde morkaken trekt seg oppover så jeg tror nok den har gjort det nå også,visst ikke blir det keisersnitt,du bør prate med jordmoren din for dei skal fortelle deg om sånt på ul.
Håper jeg ikke skremte deg,men snakk med legen din eller jordmor.
Lykke til[;)]

Ok, min har falt liksom nedover og ligger nå forann på magen. Trodde det var det du mente skjønner du[;)]
Men uansett så vil jeg sjekke om den kanskje kan bevege seg enda lengre ned..  Ska ta å snakke med dem om det uansett.

Takk for at du ville svare meg!!

Jeg skjønner godt at du begynner å bli sliten. Jeg merker at det begynner å ta på å jobbe og være mamma, i tillegg til å være gravid. Sjefen min ble sur da jeg dro fra jobb i dag (litt i hui og hast siden jeg ville rekke en buss). Hun holdt på å rydde stoler etter et seminar vi har holdt, men det kunne jeg jo ikke hjulpet henne med uansett. Vil jo ikke begynne å lempe 60 stoler nå. Har bekkenløsning og kynnere hele tida. Hun burde skjønne det, som har 3 barn selv.
Så jeg har med meg jobben hjem, må skrive ferdig en artikkel før mandag. Og jeg er alene i helga, mannen min er på guttetur (som er han vel undt). Får skrive etter at gutten min har lagt seg i morgen kveld. Nå er jeg for trøtt, vil heller gjøre litt husarbeid.
Uff, nå begynte jeg med et eget klageinnlegg. Det var ikke meningen.

Back
Topp