Nå er det en stund siden jeg har vært inne her,men er så sliten for tiden,å gå på jobb er veldig slitsomt selv om jeg bare jobber 50%,har en arbeidsgiver som ikke har så veldig mye forståelse for att man er trøtt og lei selv om jeg står på og utfører jobben min 100% når jeg er der.Nå har jeg vore hjemme med dattera mi pga. spysjuka og da er han irritert for att han må betale dobbelt opp,selv om du har rett på det.jeg har før jobbet 100% og kanskje vore vekk fra jobb 5 dager på 4 år så jeg har ikke dårlig samvittighet for att jeg er hjemme med barna.
Samtidig går jeg og bekymrer meg for att det skal være noe galt m babyen,det er det helt sikkert ikke for det er masse liv inni der og jeg skal ut igjen på ul 11 mai pga forliggende morkake.
Ufffff jeg er egentlig ikke en person som klager men det var godt å få lettet på trykket litt.
Noen andre som er trøtt og lei nå?
Samtidig går jeg og bekymrer meg for att det skal være noe galt m babyen,det er det helt sikkert ikke for det er masse liv inni der og jeg skal ut igjen på ul 11 mai pga forliggende morkake.
Ufffff jeg er egentlig ikke en person som klager men det var godt å få lettet på trykket litt.
Noen andre som er trøtt og lei nå?