SLITEN

Tove_84

Gift med forumet
Jeg er så utrolig utslitt om dagene at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!
Malene nekter å sove om kveldene, bare hyling og skriking og ingenting nytter. Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre snart.
Har ikke overskudd til å gjøre noe annet. Jeg er sikker på at jeg kunne sovet i en uke i strekk om jeg bare hadde fått muligheten!
Hun sover kaanskje, hvis jeg er heldig, en times tid. Og så er hun våken igjen, og holder på i flere timer!

Jeg trenger sårt avlastning nå altså! Jeg trenger fri!!!!

Hun er verdens beste unge, men hjelp så sliten jeg er!

Du er ikke den eneste, har det akkurat på samme måte..
Ikke svarte om han vil sove..
Det er som du beskrev Casper der, er så jævla slitsomt å være alene når de holder på sånn der..
Tror man ska gå på veggen..

huff[&:] har det ofte på samme måte her også[&o]  har du foreldre som kan passe ei natt eller er det uaktuelt?
*stor trøste klem!*

Huff, stakkar deg. Sånn er det her også for tiden. Og de tre siste kveldene har toåringen vært oppe en gang hver natt i tillegg. Men heldigvis kommer sambo hjem igjen på onsdag etter å ha vært borte 2 uker, så da regner jeg hvertfall med at jeg får litt tid til å sove ut litt før jula kommer.[:D]

Dette er tøft når det står på, man føler seg helt maktesløs og vet ikke hva man skal gjøre. Alt man vil er jo bare å få litt søvn[8|], fo da blir man jo i mye bedre humør og har mer ork til å ta seg av barna.

Ønsker dere masse lykke til, og håper det retter seg snart,,, og at dere begge får dere litt søvn snart, så du kan bli uthvilt nå til julen[:)]

Uff.. Det er fryktelig tungt å ikke få nok søvn, og når en i tillegg er alene må det være uutholdelig! Håper du har noen som kan hjelpe deg sånn at du kan få hvilt deg litt. En liten trøst kan kanskje være at det virker som det er mange som har det på samme måte for tiden.. *Trøsteklem*

slitsomt da!!
kunne ikke besteforeldrene tatt henne noen timer eller en natt så du kunne slappe av litt..
det hadde nok gjort godt for deg[:)]
håper det går seg til snart.
lykke til klem[:)]

Huff, får vondt av deg!! Vet hvordan det er å være alene med en unge som ikke vil sove, som bare skriker og skriker (selv om jeg hadde avlastning av samboeren min annenhver mnd!). Man kan bli så sliten at man ikke vet hvor man skal gjøre av seg. Hva med å be foreldrene dine om en avlastningsnatt+dag?? Kan hjelpe å få sovet ut og bare være alene litt! Lykke til!!!

Huff, føler med deg. Er sånn her og noen ganger, men stadig sjeldnere etter at vi begynte å la han gråte litt.. Venter 3 min, 5 min 7 min 9 min mellom hver gang vi går inn. Så nå skjønner han at det ikke nytter å gråte for at han skal få det som han vil! Dette gjør vi også når han våkner på natta. Men det er så klart lettere å ta han inn til oss da... Men da gjør vi oss selv en bjørnetjeneste!

ORIGINAL: Catrine2

Venter 3 min, 5 min 7 min 9 min mellom hver gang vi går inn. Så nå skjønner han at det ikke nytter å gråte for at han skal få det som han vil!

sånn gjorde vi også det fra lillen var 3 mnd..
Nå e både bebbis & mamsen & papsen fornøyde [:D] Angrer ikke. Det var ikke lett i starten nei.
Men ho har egentlig fra fødselen av ikke skreket etter leggetid (unntatt når ho skal ha pupp).
Bare hvis ho e syk da.
Vi har altså ikke avvent puppen om natta enda, så da regner æ med mere skriking da kanskje..

Hva har du prøvd?
Tidligere leggetid (hvis ho e overtrøtt)?
Kaldere rom (16-19 grader skal visst være ideelt)?

ORIGINAL: Silje_G82

Du er ikke den eneste, har det akkurat på samme måte..
Ikke svarte om han vil sove..
Det er som du beskrev Casper der, er så jævla slitsomt å være alene når de holder på sånn der..
Tror man ska gå på veggen..

Ja det er vanvittig slitsomt!
Vet du har det på akkurat samme måten!
Håper det bedrer seg snart!

I kveld sover hun!
Har vært våken et par ganger etter jeg la henne, men hun sovnet heldigvis igjen.
Krysser fingrene for at jeg skal få en kveld for meg selv!

Jeg håper mamma kan ha henne en natt snart, skal høre om hun vil ha henne en natt nå i julen når jeg har besøk av typen. Får heldigvis litt avlastning i han og. Han kommer på fredag. *glede seg*

Ellers har jeg prøvd å la henne skrike og gå inn med litt mellomrom sånn som dere skriver. Men jeg gir meg ikke.
Og vet ikke hvor kaldt det er på soverommet, men vinduet er åpnet der inne hele dagen. Lukker det igjen når jeg legger henne, så det er kaldt der når hun legger seg.
Hun er veldig vanskelig med soving på dagen og. Er ikke mye hun sover da. I dag har hun sovet i tre kvarter på dagen. Så håper det kan gjøre at hun ikke våkner igjen nå.

Må bare jobbe mer med henne. Men fy jeg er sliten!!
Skal bli godt med besøk her en stund så jeg kan få slappet litt av i det minste.
Mamma og typen hennes er jeg ofte nede hos. Så de hjelper meg litt sånn.. Men en hel natt søvn og en kveld for meg selv hadde vært noe...

Back
Topp