Sliten

Mammaine:)

Forelsket i forumet
Har vi lov å klage litt ? En uke siden proppen gikk, en uke med maserier , i dag to runder på do. Maks 3-4 timer i døgnet søvn .Mye vann i kroppen ,å veldig uregulert svangerskapdiabetes og bekken betennelse Nå kan minsten snart komme. «Bare» i Uke 37 straks :) Heldigvis vet jeg at jeg ikke går til termin , men dog . Vet jeg skal være og jeg er overlykkelig for å ha baby i magen <3 Bare sliten
 
Selvfølgelig lov å klage litt,
. Det er tungt å gå gravid. Jeg er bare uke 34 og mange dager trenger kroppen min enormt mye hvile/søvn
 
Har vi lov å klage litt ? En uke siden proppen gikk, en uke med maserier , i dag to runder på do. Maks 3-4 timer i døgnet søvn .Mye vann i kroppen ,å veldig uregulert svangerskapdiabetes og bekken betennelse Nå kan minsten snart komme. «Bare» i Uke 37 straks :) Heldigvis vet jeg at jeg ikke går til termin , men dog . Vet jeg skal være og jeg er overlykkelig for å ha baby i magen <3 Bare sliten
Det er klart du skal få klage. Sender seg en kjempe klem :Heartred og masse 'hold ut' energi for disse siste ukene/dagene.
Det er en kjempe jobb å lage et menneske med og i sin egen kropp! Man kan være overlykkelig og takknemlig for det samtidig som man kan føle det er kjempe dritt noen gnager.
 
Har vi lov å klage litt ? En uke siden proppen gikk, en uke med maserier , i dag to runder på do. Maks 3-4 timer i døgnet søvn .Mye vann i kroppen ,å veldig uregulert svangerskapdiabetes og bekken betennelse Nå kan minsten snart komme. «Bare» i Uke 37 straks :) Heldigvis vet jeg at jeg ikke går til termin , men dog . Vet jeg skal være og jeg er overlykkelig for å ha baby i magen <3 Bare sliten

ja det er lov til å klage! Det er veldig slitsomt på slutten og en psykisk påkjenning av at man ikke vet når det starter. Prøv å hvil deg så mye som mulig, det vil du ha igjen for når fødselen starter
 
ja det er lov til å klage! Det er veldig slitsomt på slutten og en psykisk påkjenning av at man ikke vet når det starter. Prøv å hvil deg så mye som mulig, det vil du ha igjen for når fødselen starter
Ja prøver «hvile», men er disse masse riene som ødelegger :) Men uansett ikke lenge igjen nå
 
kjenner meg så godt igjen. Hadde maserier av og på i mange uker med nr 3. Det er så utrolig slitsomt
Helt sant , med nummer to holdt det på i 12 uker av og på . Så denne gangen har det vært litt mindre uker . Men jeg må innrømme at heg dikk et pitte lite håp når slimproppen gikk ;)
 
Back
Topp