Sliten!

fjolla

Flørter med forumet
Herregud, jeg er så lei av å være sliten og uggen. Får såvidt gjort noe i heimen før jeg er helt ferdig og kvalmen kommer mer og mer.. Føler jeg bruker all energi på jobb, så er jeg helt tom når jeg kommer hjem og relativt tom hele helgen.. Det tærer også på samboeren som må ta alt her hjemme, og vi har en 2-åring som våkner flere ganger hver natt enda.. Jeg er bare 7 uker. Er der fler der ute som har/har hatt det sånn? Når evt slapp det taket, og energien kom tilbake?

Jepp, vært det samme her! Bedret seg litt siste ukene etter uke 10! Håper det gjør det til deg også❤️ Her har heldigvis mannen pappaperm, og det har vært veldig godt!

Jeg har det også slik. Det er helt forferdelig og tærer på samvittigheten :oops: virker heldigvis som mannen har stor forståelse. Er selv i uke 7 og håper det slipper taket snart :)

Herregud, jeg er så lei av å være sliten og uggen. Får såvidt gjort noe i heimen før jeg er helt ferdig og kvalmen kommer mer og mer.. Føler jeg bruker all energi på jobb, så er jeg helt tom når jeg kommer hjem og relativt tom hele helgen.. Det tærer også på samboeren som må ta alt her hjemme, og vi har en 2-åring som våkner flere ganger hver natt enda.. Jeg er bare 7 uker. Er der fler der ute som har/har hatt det sånn? Når evt slapp det taket, og energien kom tilbake?

Helt likt her og. Mannen er en helt med de to vi har fra før på 2 og 4 år.

Var helt likt sist jeg var gravid, og da gav det seg ikke før langt over 20 uker. Så håper det ikke er like treg i endingen denne gang:wideyed:

Jepp! Samboer er kokk, renholder, sykepleier, tjener og entertainer. MEN nå er ikke jeg rette person til å klage. Dette er vårt første barn, så jeg kan ligge hele helga og hele ettermiddagen/kvelden etter jobb. Jeg begynner å bli litt bedre, fortsatt noen dårlige dager. Jeg er rundt uke 9 nå. God bedring❤

Jeg er muligens veldig ufølsom, men hadde mannen min klaget, eller i det hele tatt ymtet frempå, over at det "tærte på ham" at han måtte gjøre alt etter 7 ukers svangerskap, hadde han fått en helt klar og tydelig beskjed om å skjerpe seg betraktelig. I mitt forrige svangerskap ble jeg dårlig veldig tidlig, og var veldig, veldig dårlig, helt frem til fødsel. Vi håper på det beste, men er forberedt på at det blir slik nå også.

Håper du føler deg bedre snart!

Jeg hadde det helt likt i starten, frem til ca uke 9/10, så ble det mye bedre her heldigvis :-) jeg er enda tidvis uggen og trøtt, men satser på at formen fortsetter å stige i ukene fremover nå :-) masse god bedring til deg! :-)

Jepp. Jobb start å bh oppstart å fulltids jobb har virkelig tatt på. En liten en på 15 mnd som har vært en del syk å uroli på natta i det siste. Virkeli festli når man må opp klokka 06 om morran. Heldigvis ikke kvalm men døds sliten. Veit virkelig ikke kor jeg skal hente energien fra framover gosh jeg savner permisjons tia

Som om det var jeg som hadde skrevet dette. Spesielt slitsomt med 2-åring som ikke sover natten rundt...

Back
Topp