Sliten

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Jeg er sååå utrolig sliten om dagen! Sliter virkelig med å komme meg opp av sengen når vekkeklokka ringer, og jeg våkner liksom ikke skikkelig. Når klokka har passert 12 er jeg helt ferdig, klarer ikke å konsentrere meg om noe, hodepinen kommer og øynene vil gå i off mode! Legen spurte i forje uke når jeg var der om jeg ville ha sykemelding pga svimmelhet, men takket nei, nå vurdere jeg sykemelding en liten stund. Jeg ligger bare så sofaen å sover når Jeg kommer hjem, og det funker dårlig når man har 2 andre småtroll å følge opp.

Jeg er sååå utrolig sliten om dagen! Sliter virkelig med å komme meg opp av sengen når vekkeklokka ringer, og jeg våkner liksom ikke skikkelig. Når klokka har passert 12 er jeg helt ferdig, klarer ikke å konsentrere meg om noe, hodepinen kommer og øynene vil gå i off mode! Legen spurte i forje uke når jeg var der om jeg ville ha sykemelding pga svimmelhet, men takket nei, nå vurdere jeg sykemelding en liten stund. Jeg ligger bare så sofaen å sover når Jeg kommer hjem, og det funker dårlig når man har 2 andre småtroll å følge opp.

Føler med deg! Er ikke bare greit å være gravid :wideyed: Kanskje best å få den sykemeldinga nu så du ikke går helt ned i kjellern :( Har det ikke så greit om dagen jeg heller men jobber heldigvis deltid så kan liksom velge sjøl om jeg vil jobbe eller ha fri. Hør på kroppen din å ta den på alvor:)

Ta den sykemeldinga. Jeg ble sykemeldt fordi jeg var så sliten under forrige graviditet, og jeg gikk skikkelig i kjellern før jeg takket ja. Ikke lurt, brukte så mye tid på å komme meg litt ovenpå igjen. Det er jo ikke noe vits i å tappe seg selv helt, jobbe skal man gjøre nok resten av livet [emoji173]️

Ta den sykemeldinga. Jeg ble sykemeldt fordi jeg var så sliten under forrige graviditet, og jeg gikk skikkelig i kjellern før jeg takket ja. Ikke lurt, brukte så mye tid på å komme meg litt ovenpå igjen. Det er jo ikke noe vits i å tappe seg selv helt, jobbe skal man gjøre nok resten av livet [emoji173]️

Bedre å være sykemeldt nå, og heller komme tilbake når du kjenner deg litt oppå igjen! Det tjener alle parter på[emoji4]

Ja jeg også. Super sliten....skal rydde et rom..som vanligvis tar 5 min. Bruker jeg 2 timer på...og med 100 pauser imellom. Jeg er sykmeldt og tror det er det beste for alle..inkl. sjefen;)

Fikk 50% sykemelding ut januar, på prøve. Funket det ikke, så måtte jeg bare ringe tilbake.

Sikkert kjempelurt å prøve med det i utgangspunktet! Greit med en lydhør lege sånne ganger[emoji6][emoji1303]

Lurt å lytte til de signalene kroppen gir deg, det tjener alle parter på:)

Back
Topp