Sliten

Bkno7684882

Blir kjent med forumet
Noen andre her som er sliten «uten grunn»?

Blir sliten av den minste ting, orker ingenting og det jeg må gjøre er et ork... skal til lege på fredag, skal ta blodprøver for å sjekke om jeg mangler noe og forhåpentligvis få redusert sykemelding, jobber 100% nå.

Noen andre her som er sliten «uten grunn»?

Blir sliten av den minste ting, orker ingenting og det jeg må gjøre er et ork... skal til lege på fredag, skal ta blodprøver for å sjekke om jeg mangler noe og forhåpentligvis få redusert sykemelding, jobber 100% nå.
jepp, var der selv. En del av grunnen til at jeg var så sliten viste seg å være jernmangel. så med betraktelig mindre jobb og mer jern kom energien sakte mer tilbake. Nå er jeg spent på hvordan det blir å jobbe 80 % i januar.

jepp, var der selv. En del av grunnen til at jeg var så sliten viste seg å være jernmangel. så med betraktelig mindre jobb og mer jern kom energien sakte mer tilbake. Nå er jeg spent på hvordan det blir å jobbe 80 % i januar.

Har et håp om at det er det med meg også. Krysser fingrene har du jobbet fullt til nå?
Jeg var sykemeldt ei uke, ferie ei uke og to uker med jobb i desember før juleferie. Skal på jobb imorgen, men tanken på jobb er tung..[emoji1361]

Ja sliten og smådeprimert. Heldigvis har vi mye å glede oss til dette året. Jeg prøver å kun tenke positivt. Sett deg små mål fremover. Kanskje det hjelper?

Veldig mye trøtt, fungerer ikke uten 10 timer søvn for tiden, og er veldig tiltaksløs.. viste seg at jeg har litt lite jern, så må vurderes om jeg må ha ekstra tilskudd.

Ja sliten og smådeprimert. Heldigvis har vi mye å glede oss til dette året. Jeg prøver å kun tenke positivt. Sett deg små mål fremover. Kanskje det hjelper?

Ja, godt er det:) Trodde første trimesteret skulle være det mest krevende, men der var jeg ikke plaget i hele tatt..

Jeg er også veldig sliten nå om dagen. Og kjenner at kroppen min er veldig "tung". Det er slitsomt å gjøre noe som helst egentlig. Jeg jobber egentlig 100%, men har hatt ferie nå i julen og er sliten allikevel!

Ja, godt er det:) Trodde første trimesteret skulle være det mest krevende, men der var jeg ikke plaget i hele tatt..
Da var du heldig:) jeg slet veldig med angst og kvalme:yuck: så glad det er over, og at det kun går en vei, fremover:eek:

Usj, sliten her også, og jeg blir i tillegg så eitranes irritert over det! I tillegg har humørhormoner herja villt med meg i jula, har jo oppført meg som ei heks og en drittunge.
Vurderer å be om 20% sykemelding, rett og slett for å komme meg litt ovenpå, og prøve å få overskudd til mer enn kun jobb. Trenger å få overskudd til å gjøre noe positivt for meg selv!

Jeg er også veldig sliten nå om dagen. Og kjenner at kroppen min er veldig "tung". Det er slitsomt å gjøre noe som helst egentlig. Jeg jobber egentlig 100%, men har hatt ferie nå i julen og er sliten allikevel!

Akkurat samme her! Tenkte at jeg ville komme meg ovenpå, men det har ikke skjedd. Sliten av den minste ting..

Usj, sliten her også, og jeg blir i tillegg så eitranes irritert over det! I tillegg har humørhormoner herja villt med meg i jula, har jo oppført meg som ei heks og en drittunge.
Vurderer å be om 20% sykemelding, rett og slett for å komme meg litt ovenpå, og prøve å få overskudd til mer enn kun jobb. Trenger å få overskudd til å gjøre noe positivt for meg selv!

Jeg kommer også til å spørre om 20% sykemelding når jeg skal til legen, håper det er nok... Får prøve meg frem, mange følelser og mange råd fra folk. Akkurat nå er det litt sånn at hodet og kroppen ikke samarbeider. Hodet vil, men kroppen nekter.

Veldig sliten og trøtt. Vil sove hele dagen og 0 energi. Dette er nok pga andre ting enn graviditeten, så jeg får bare gi det den tiden det trenger[emoji17]

Jeg var veldig sliten de siste ukene av 2. trimester(har akkurat begynt på 3. trimester nå)[emoji4] Gradert sykmelding var løsningen for meg[emoji6]

Sliten og trøtt etter julen, vondt i bekkenet om jeg går for mye og kvalmen begynner å komme tilbake... (spes på morgenen) :shy:

Er sliten, men det kommer jo av en vilter liten sak der inni magen :)
Og en vilter liten sak som springer rundt beina på meg, hihi :P

Er nok ikke unormalt i denne fasen vær flinke til å drøfte deres bekymringer med legen i denne fasen i svangerskapet :)

Har også kjent på at jeg er sliten, men prøver å få nok søvn og tenke på alt det gode som venter. Er jeg trøtt, så prøver jeg å få meg en luftetur for å våkne litt, det er fantastisk!

Skikkelig sliten her og. Jeg som hater å sovne på ettermiddagen gjør det frivillig nå.. litt som jeg var i 1. Trimester en periode egentlig. Men nå er jeg sliten fordi jeg er tung også.. og tyngre skal jeg jo bli..

Back
Topp