Sliten!!

Natasha87

Betatt av forumet
Er det flere som begynner å bli ganske sliten i kroppen allerede? Åh magen er stor og føler meg helt utslit :/ vanskelig å puste om dagen også. Skal bli deilig å bli ferdig og få kroppen min tilbake :) men er jo 3 mnd til jo. Trodde jeg skulle bli heldig denne gangen å nyte siste mnd' er men der tok jeg tydeligvis feil :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Åååh jeg begynner også å bli sliten! Mye stress på jobb som gjør at jeg aldri kan få slappet av med god samvittighet...:/

Veldig tung i kroppen på kveldene..og har vansker med å puste når jeg ligger ned. Slitsomt! Vi får håpe disse tre månedene går fort unna:)

Kjenner det godt, jeg blir ofte sofaliggende etter jobb...

Hei jenter :)
Har dere prøvd å gå en tur i skogen, ALENE i deres eget tempo? Å bruke energi får man energi og aktivitet er både fint for mamma og baby.. Er ofte sånn at det er veldig slitsomt med en gang,men når en kommer over "kneika" er det bare deilig og det blir fort en god vane :) Bare et tips for slitene gravide:)

Helt enig! Jeg blir bare enda mer sliten og utmatta av å legge meg på sofaen.. Sover mye bedre på kvelden når jeg har trent eller beveget meg litt, og får dermed mer energi dagen etter! Men så klart, det er viktig å lytte til kroppen!

Får mye mer energi etter tur i skogen ja! MEN får bare til det i helgene. Full jobb med mye å gjøre hver dag, hjem og ordne hus og lage middag + diverse ting som må gjøres, og da er det ikke mer energi til å gå tur... ;P Gleder meg sinnsykt til ferie og permisjon!!!!!!

Samme her men jeg sliter med både hoftebein z

Sliten? Næsj, hus, 100% jobb og 2 barn i tillegg til å lage et helt nytt menneske? Hoho! Nyter graviditeten da, så godt jeg kan. Men i dag kunne jeg godt ha fått meg en dupp midt på dagen kjenner jeg!

Kjenner det er litt forskjellig fra dag til dag, noen dager er jeg full av energi og kan holde på fra morgen til kveld, men andre dager som i dag, føles alt slitsomt... Skal bli godt å legge seg i kveld kjenner jeg

Syns jeg er sliten uansett hva jeg gjør eller ikke jeg.. Hvis jeg prøver å gjøre noe fornuftig en dag, så er jeg bare helt hensides utslitt dagen derpå.. Ugh.. :/

Sent from my iPhone using Tapatalk

Har vært sofasliter etter jobb i dag. Samboeren er pendler, så de kveldene jeg er alene hjemme er det ikke bestandig jeg gjør noe som helst. Ligger bare på sofaen og spiser! :P
I dag har det regnet hele dagen, og da blir jeg ihvertfall trøtt!!

Selv er jeg ryggoperert og må gå mye for å holde meg så smertefri jeg kan, er gravid i tillegg,men på tross at jeg må gå, gir det kun meg overskudd,glede og avslappning. I grunn er det hell i uhell for jeg får tid til meg selv også ;) I og med jeg har en dårlig rygg har jeg mye smerter og er mye sliten, men å være ute synes jeg det hjelper på alt:) Råder alle mammaer til å stresse ned og ta en dag av gangen, sette av 30 min (det har man tid til) til seg selv hver dag ! Dagens oppfordring ;)

Åååå så godt å høre at det er ikke bare meg, puuuh ;) er ikke bare bare altså, men skulle ønske jeg kunne nyte litt mer de 3 siste mnd nå, leit!!

Begynner å bli sliten i ryggen og kroppen generelt. Er ikke hver dag jeg kjenner like godt på det, heldigvis :)

Ja... merker det er et slit å knyte sko, ta på sokker, klippe tånegler osv. Pluss at det er sinnsykt vanskelig å få sove om nettene når baby blir helt vill :p

Sent from my iPhone

Synes også at alt er så tungt! Noen dager verre enn andre. Føler jeg betaler dyrt om jeg f.eks. en dag vasker hele huset og tørker støv..da er jeg ødelagt i to dager etterpå :( Magen er kjempesvær, er liksom slik at jeg nesten ikke tørr å si termin når folk spør når jeg har termin, fordi det er så flaut! Vedder på at de tenker den er rundt hjørnet liksom!

9 uker til så er babyen i magen fullgått, da kan den bare komme for min del altså!

Sliten? Næsj, hus, 100% jobb og 2 barn i tillegg til å lage et helt nytt menneske? Hoho! Nyter graviditeten da, så godt jeg kan. Men i dag kunne jeg godt ha fått meg en dupp midt på dagen kjenner jeg!
Samme her, bortsett fra at æ har 3 barn ;)

Merker egentlig ikke så stor forskjell på å være gravid og ikke gravid. Klart enkelte dager er jeg helt skutt, men det kan jeg bli når jeg ikke er gravid også. Så enn så lenge er alt bare topp! Så skal absolutt ikke klage over dette svangerskapet.

Back
Topp