Sliten!

Kommende2barnsmamma

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Fler enn meg som begynner å kjenne at graviditeten tar på? Jeg har nesten ingen plager, utenom oppladt konstant frem til uke 13, men nå er jeg tipp topp! Utenom at jeg føler meg
Helt utslitt! Ett sant helvette å komme seg opp om morran, trøtt som aldri før kl åtte på kvelden, ingen energi! Jeg har store planer om å jobbe frem til permisjon i juli, men vet ikke helt hvordan jeg skal klare det akkurat nå! Uff håper det går seg til :) ønsker dere alle en fin dag <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har det sånn... Er hjemme dag nr to nå. Har hatt så fryktelig vondt i hodet, så vondt at jeg har vært svimmel og kvalm... Bedre i dag men tok en dag til for å samle litt energi. Er så trøtt hele tiden, lunta er kort og jeg har ingenting å gi når jeg kommer hjem fra jobb.. Legger meg samtidig med to-åringen men føler allikevel ikke at jeg får hvilt nok. Har dårlig samvittighet for jobben nå som jeg har vært hjemme et par dager og i tillegg har jeg vært borte tidligere i vinter pga influensa og omgangssyke + sykt barn. Og jeg har dårlig samvittighet for de hjemme som knapt nok ser sin slitne og humørsyke mamma og kone. Har 3 mnd igjen til ferie og permisjon og håper jeg klarer å holde ut.

Jeg kan ikke gjøre mye i løpet av dagen før jeg ligger som et slakt lenge etterpå!

Jeg hadde minimalt med plager helt frem til for to uker siden. Da slo plutselig hodepina inn.. Fått beskjed av legen om at det trolig skyldes jernmangel så har begynt å jern. Føler alt tar lenger tid om dagen og har mindre krefter. Har også plutselig begynt å sove dårlig uten tilsynelatende noen årsak til det. Så kjenner meg godt igjen i det du sier.. Satser på at påskeferie gjør at kroppen kommer seg på rett side igjen.

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

Blir lett utslitt og liker det ikke :/ Diskuterte gradert sykemelding med legen i dag, vurderer det over påske, men den sitter langt inne :/

Samme her, er utslitt når jeg kommer hjem fra jobb. Må ta meg en power nap av og til :)

Sliten jeg også :-(

Alt er et ork og jeg føler jeg er et vandrende vrak. Bare å kle på seg er et prosjekt, for ikke å snakke om å holde tritt med 3-åringen.
Er bare 23+5 og føles like tungt som jeg skulle vært høygravid :-/

Tør ikke engang tenke på Åssen det blir fremover....

Når det er sagt så har jeg jernmangel...men tar jerntilskudd. Så håper den energien sniker innpå snart.

Jaaa, sykt sliten! Og jeg skal ikke engang begynne på hormonene som sender blodtrykket langt oppi skyene hver dag...! Fikk tilogmed sove i 8,5 time i natt, men var fortsatt helt utslitt når klokka nærma seg fire-fem i dag... Hadde vel vært en ide og sjekke jerninnholdet snart ja.
Og gutten min på snart ett år begynner å få litt vel mye energi og fart på seg om dagen. Hjelper jo heller ikke med bekkenløsning kanskje.. Så ja...sliten :p Godt jeg er sykmeldt så jeg kan sette meg ned når jeg trenger der...

Jaaa er sliiiiiten. Helt zombi når jeg kommer hjem fra jobb, orker INGEN ting. Er så kjedelig for jeg føler jo ikke jeg har noe liv lengre. Kun jobb, og hjem å sove:/

Jeg er også sliten....MEN, hva hjelper vel det når man MÅ fore stelle hester og gå tur med voff :/ Føler meg i fin form, men kjennes ut som om at magen skal rakne når jeg beveger meg fort eller over lengre tid :(

Jeg er egentlig i veldig grei fysisk form - bortsett fra at tempoet generelt er redusert og det tar lengre tid å sykle hjem fra jobb. Men jeg sovner på jobb daglig, og det er kjipt, for arbeidsoppgavene hoper seg jo bare opp, og det føles ikke bra i det hele tatt :(

Jeg har dager jeg er mer sliten enn andre, men vi har nettopp flyttet ut av sentrum og litt mer ut på bygda, og herlighet - jeg føler jeg har sååå mye mer energi nå! :D det er et tiltak å gå tur med hunden, men ender jo alltid opp med mer energi etterpå uansett :) føler meg heldig som er i god form!

Back
Topp