Flere som er slitne? Jeg er så sliten at jeg har bare lyst å gråte!! :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig ang trening! Det hjelper kjempegodt. Jeg trener hver uke men pga trøblete bekken får jeg ikke så mye frisk luft som jeg bør.. Gleder meg til snøen er borte slik at jeg i alle fall kan få syklet litt utendørs! Burde nok ikke gått på jobb så mye som jeg gjør, men føler det blir feil når jeg er "i form" til å trene.. Føler man må være sengeliggende for å ikke gå på jobbHuff, føler med dere! Pass på å få frisk luft hver dag. Bedre å bli sykemeldt, og bruke litt energi på trening; for eksempel gå tur, svømme, elipsemaskin eller andre lite belastende treningsformer. Det gir faktisk mye energi å trene under svangerskapet. Kanskje også en dagslyslampe inne? Det hjelper iallfall meg! Håper ting går seg til! Ikke noe moro å ha det sånn! Heldigvis går vi lysere årstider i møte
Helt enig ang trening! Det hjelper kjempegodt. Jeg trener hver uke men pga trøblete bekken får jeg ikke så mye frisk luft som jeg bør.. Gleder meg til snøen er borte slik at jeg i alle fall kan få syklet litt utendørs! Burde nok ikke gått på jobb så mye som jeg gjør, men føler det blir feil når jeg er "i form" til å trene.. Føler man må være sengeliggende for å ikke gå på jobb
Enig med deg! Og jeg anbefaler, og forstår, alle andre i min krets som trenger en "pust i bakken". Er bare så mye vanskeligere når det gjelder en selv.. Har imidlertid tatt en egenmelding i dag... Sto opp, dusjet og kledde meg, og bare "ramlet" ned i sofaen og kom meg ingen vei .. Trist og kjedelig, så nå sitter jeg her og sipper da.. Var jo såå frisk og fin i forrige svangerskap..Skjønner hva du mener, jeg er heller aldri borte fra jobb. Samtidig er ikke jobben tjent med at man er halvveis tilstede når man er på jobb. Kanskje noen prosent sykemelding for å komme til hektene, er det som skal til for at man har overskudd på jobb. Det å trene under sykemelding er en vei å komme i form igjen på, så det synes jeg ikke man skal tenke på. Det er forskjell på å holde seg i form/hente overskudd og hardtrening! Er også fryktelig lei av slaps og drittvær! Gleder meg sånn til vååååår!!!
Huff! Kjenner følelsen! sender deg en god klem. Slapp av å la kroppen få ro i dag!Enig med deg! Og jeg anbefaler, og forstår, alle andre i min krets som trenger en "pust i bakken". Er bare så mye vanskeligere når det gjelder en selv.. Har imidlertid tatt en egenmelding i dag... Sto opp, dusjet og kledde meg, og bare "ramlet" ned i sofaen og kom meg ingen vei .. Trist og kjedelig, så nå sitter jeg her og sipper da.. Var jo såå frisk og fin i forrige svangerskap..
Sent from my iPhone using BV Forum
Enig med deg! Og jeg anbefaler, og forstår, alle andre i min krets som trenger en "pust i bakken". Er bare så mye vanskeligere når det gjelder en selv.. Har imidlertid tatt en egenmelding i dag... Sto opp, dusjet og kledde meg, og bare "ramlet" ned i sofaen og kom meg ingen vei .. Trist og kjedelig, så nå sitter jeg her og sipper da.. Var jo såå frisk og fin i forrige svangerskap..
Sent from my iPhone using BV Forum