Sliten

ahsn

Flørter med forumet
Er det flere her som blir sykt fort sliten? Før graviditeten var jeg godt trent, men nu føles det ut som om jeg er 7-8-9 mnd på vei. Føttene og hoftene verker etter litt jobbing, og i tillegg så får jeg ofte hjertebank. Kan ikke huske det var slik forgie gang :)

Kjenner meg igjen.., håper det kommer seg etterhvert...

Jobber på sykehjem og sitter nesten ikke i ro der, kjenner det går utover ryggen allerede :/

Samme her ,sliten ,kvalm ,trøtt osv ..

melder meg på her! Ufattelig sliten og trøtt, og kvalmen går opp og ned, mest på morningen og kvelden. Gruer meg allerede til å begynne på jobb igjen, skal heldigvis til legen 2.jan, så blir en kort dag, men jeg har egenltig tidligvakt, så får se an hvordan det går. Føler jeg meg helt lik, så lurer jeg litt på å be om litt sykmelding. Føler jeg ikke blir så veldig hjelpsom hvis jeg er sånn som nå! Jobber i barnehage, så tenker det er viktig å ha litt energi også...var sykmeldt på samme grunnlag forrige gang, men nå er det tidligere i svangerskapet, så da håper jeg at det går over tidligere også. Forrige gang ble jeg vel ikke ordentlig dårlig før i uke 14/15....nå er jeg i uke 7, så det er jo en del forskjell! :)

melder meg på her! Ufattelig sliten og trøtt, og kvalmen går opp og ned, mest på morningen og kvelden. Gruer meg allerede til å begynne på jobb igjen, skal heldigvis til legen 2.jan, så blir en kort dag, men jeg har egenltig tidligvakt, så får se an hvordan det går. Føler jeg meg helt lik, så lurer jeg litt på å be om litt sykmelding. Føler jeg ikke blir så veldig hjelpsom hvis jeg er sånn som nå! Jobber i barnehage, så tenker det er viktig å ha litt energi også...var sykmeldt på samme grunnlag forrige gang, men nå er det tidligere i svangerskapet, så da håper jeg at det går over tidligere også. Forrige gang ble jeg vel ikke ordentlig dårlig før i uke 14/15....nå er jeg i uke 7, så det er jo en del forskjell! :)
Jeg jobber og i bhg! Blitt sykemeldt alt pga kvalmen. Kan jo ikke gå å spy når en vil der akkurat. Har mye å si hvordan type jobb man har og hva slags plager:) men syns uansett ikke man bør føle nederlag eller noe for å bli sykemeldt. Det er jo bare for en stund! Og at babyen har det bra er viktigere enn alle slags jobber!

Jeg jobber og i bhg! Blitt sykemeldt alt pga kvalmen. Kan jo ikke gå å spy når en vil der akkurat. Har mye å si hvordan type jobb man har og hva slags plager:) men syns uansett ikke man bør føle nederlag eller noe for å bli sykemeldt. Det er jo bare for en stund! Og at babyen har det bra er viktigere enn alle slags jobber!

Enig! Det er absolutt ikke det beste stedet for kvalmen...var jo sykmeldt litt sist også! Fordelen er at de får vikar fra dag 1 :) så man trenger ikke ha dårlig samvittighet for at de blir få på jobb!

Enig! Det er absolutt ikke det beste stedet for kvalmen...var jo sykmeldt litt sist også! Fordelen er at de får vikar fra dag 1 :) så man trenger ikke ha dårlig samvittighet for at de blir få på jobb!
Helt sant! Synd man skal kooooose seg med å være gravid jeg, ikke noe dårlig samvittighet ! Jeg hadde et helvete sist, med en mann som ikke var snill!! Han jeg har nå er verdens beste altså, men bestemt meg for å nyyyte å gå gravid denne gangen. Om jeg blir gående sykemeldt skal jeg nok finne noe å bedrive dagene med:)

Lykke til, og kos deg med lille vidunderet!

Helt sant! Synd man skal kooooose seg med å være gravid jeg, ikke noe dårlig samvittighet ! Jeg hadde et helvete sist, med en mann som ikke var snill!! Han jeg har nå er verdens beste altså, men bestemt meg for å nyyyte å gå gravid denne gangen. Om jeg blir gående sykemeldt skal jeg nok finne noe å bedrive dagene med:)

Lykke til, og kos deg med lille vidunderet!

Det er sant, man skal kose seg! Ikke bare slite seg gjennom jobben for så å ligge rett ut resten av dagen! Er ingen som takker deg for det i etterkant!!
Vet fra sist, at det går over, håper bare det går over fortere denne gang, siden jeg ble dårlig mye tidligere.
Elsker strikking, så hadde sikkert brukt mye tid på det, om jeg blir gående litt hjemme, men nå når jeg er så kvalm, så har jeg ikke orka å dra frem strikkepinnene, det er kjedelig!

Her hører jeg hjemme! Var med ei venninne på en liten shoppingrunde og nå sitter jeg nesten å dupper av i sofaen! Å jeg sov til kl 11 i dag!

Jeg er også sliten. Jeg må ta pause for å få igjen pusten når jeg har gått opp trappa. Det er litt flaut...:oops:

Æ har itj merka nå enda, men blir nok mer sliten etter hvert :) Ska begynn å tren på treningssenter no,så da håpe æ på masse energi :)

Off ja.. Kunne sovet hele tiden utenom når jeg MÅ spise noe. Håper det snart gir seg. Ny jobb (vikariat) nå i januar, så vil ikke sykemeldes ennå. Håpe håpe at det gir seg litt trøttheten og kvalmen

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Sliten er bare forbokstaven, dessverre... Her har jeg nok med å prøve å få i meg nok næring hver dag. Noe som til vanlig ikke er noe vanskelig, tihi.. nå får alt godterier i skapet fred.. Det som resten av familien ikke er like glade for, er at jeg ikke finner noe frem til de heller ;) jul meg her, og jul meg der....
Ned 4 kg og er 8 + 5 i dag. Er kvalm, sliten og supertrøtt, ligger i senga/sofaen store deler av døgnet, Mannen som må gjøre alt fornuftig i huset, men han er flink da:) Har vært sykemeldt siden 5 +2. Til dere som ønsker mer symptomer... Dette unner jeg ingen!!!
Men må vel snart gå over nå. :)

Sliten her også! I går SOVNET jeg på jobb! Det var bare noen minutter, men i sittende stilling i pausen... tsk tsk. Trapper, oppoverbakker osv... gud, jeg sliter! Og jeg må ha to powernapper i løpet av dagen! :/

Jeg er sliten, men tror kanskje det er fordi jeg er så kvalm. De gangene jeg har klart å trene siste uken har jeg fått mer energi og mindre kvalme, men det er utrolig vanskelig å starte en treningsøkt. Gruer meg til juleferien er over. :confused: Føler at jeg ligger halve dagen på senga og sofaen.

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp