Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber og i bhg! Blitt sykemeldt alt pga kvalmen. Kan jo ikke gå å spy når en vil der akkurat. Har mye å si hvordan type jobb man har og hva slags plagermelder meg på her! Ufattelig sliten og trøtt, og kvalmen går opp og ned, mest på morningen og kvelden. Gruer meg allerede til å begynne på jobb igjen, skal heldigvis til legen 2.jan, så blir en kort dag, men jeg har egenltig tidligvakt, så får se an hvordan det går. Føler jeg meg helt lik, så lurer jeg litt på å be om litt sykmelding. Føler jeg ikke blir så veldig hjelpsom hvis jeg er sånn som nå! Jobber i barnehage, så tenker det er viktig å ha litt energi også...var sykmeldt på samme grunnlag forrige gang, men nå er det tidligere i svangerskapet, så da håper jeg at det går over tidligere også. Forrige gang ble jeg vel ikke ordentlig dårlig før i uke 14/15....nå er jeg i uke 7, så det er jo en del forskjell!![]()
Jeg jobber og i bhg! Blitt sykemeldt alt pga kvalmen. Kan jo ikke gå å spy når en vil der akkurat. Har mye å si hvordan type jobb man har og hva slags plagermen syns uansett ikke man bør føle nederlag eller noe for å bli sykemeldt. Det er jo bare for en stund! Og at babyen har det bra er viktigere enn alle slags jobber!
Helt sant! Synd man skal kooooose seg med å være gravid jeg, ikke noe dårlig samvittighet ! Jeg hadde et helvete sist, med en mann som ikke var snill!! Han jeg har nå er verdens beste altså, men bestemt meg for å nyyyte å gå gravid denne gangen. Om jeg blir gående sykemeldt skal jeg nok finne noe å bedrive dagene medEnig! Det er absolutt ikke det beste stedet for kvalmen...var jo sykmeldt litt sist også! Fordelen er at de får vikar fra dag 1så man trenger ikke ha dårlig samvittighet for at de blir få på jobb!
Helt sant! Synd man skal kooooose seg med å være gravid jeg, ikke noe dårlig samvittighet ! Jeg hadde et helvete sist, med en mann som ikke var snill!! Han jeg har nå er verdens beste altså, men bestemt meg for å nyyyte å gå gravid denne gangen. Om jeg blir gående sykemeldt skal jeg nok finne noe å bedrive dagene med
Lykke til, og kos deg med lille vidunderet!