Sliten

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Før så våknet Mina kun 1 gang etter jeg la hun syv. Men,i det siste har det vært 3-4 ganger pr natt. Sliten. Hun spiser godt på dagen. Men,hun drikker opp all melken. Hun drikker også mye vann/melk på dagen.. hmm... ikke vondt eller syk. Hun sovner fort igjen...

Flere som har det slik...?

Sent from my GT-I9300

Liana har også plutselig hatt urolige netter.. noen ganger ligger hun å skravler i 30 min til 1 time midt på natten!o_O eller så hender det at hun småvåkner flere ganger, men da hjelper det med smokk..
Er det varmt inne på natten der å eller? Mange barn som reagerer om det er litt varmt..

Emmeth har de siste nettene begynt og våkne noen ganger, men bare for og få smokken!

Kan det være varmen?

Nope. Har på aircondition på svakt. Så det er normal temp :-)

Sent from my GT-I9300
Høres deilig ut :)
De kan jo få et slags utviklingssprang som gjør dem urolige på natta.. Og om hun er like ved å lære seg å gå kan hun kanskje bli litt urolig av det?

Tappatappa

Før så våknet Mina kun 1 gang etter jeg la hun syv. Men,i det siste har det vært 3-4 ganger pr natt. Sliten. Hun spiser godt på dagen. Men,hun drikker opp all melken. Hun drikker også mye vann/melk på dagen.. hmm... ikke vondt eller syk. Hun sovner fort igjen...

Flere som har det slik...?

Sent from my GT-I9300
Vi har det slik i perioder, spesielt når det er varmt er hun urolig på natta og vil ha mer melk;) i går fikk hun ei flaske kl 22.30 for hun sutra sånn, og da roa hun seg umiddelbart og sov uten en lyd i 6 timer, fikk ei flaske til og sov noen timer til:D
Når det er kjøligere i været får hun kun ei flaske hver natt;)

*Surfer mobilt*

Vi har det slik i perioder, spesielt når det er varmt er hun urolig på natta og vil ha mer melk;) i går fikk hun ei flaske kl 22.30 for hun sutra sånn, og da roa hun seg umiddelbart og sov uten en lyd i 6 timer, fikk ei flaske til og sov noen timer til:D
Når det er kjøligere i været får hun kun ei flaske hver natt;)

*Surfer mobilt*
Hun har jo vært i varmen i 5 uker. Begynt nå i de siste dagene.
Som nevnt tidligere i en tråd her,så er aircondition på soverommet hennes. Hmm..:)

Kanskje flere tenner.... da våkner hun ofte mye...

Sent from my GT-I9300

Vi også har ei soveglad jente, men i perioder våkner hun ofte på natt eller grusomt tidlig. Hun virker ikke plaget av noe, men holder det bare gående i noen uker, også går det tilbake til normalen igjen.
Slik har det gått i rykk og napp siden spedbarnstiden var over egentlig. :)

Fie e sånn at ho våktn 2-3 gang løpet av natta, etter at ho legg seg i 7 tia. Og det e melk ho ska ha, og samme her, av og tell så kan ho hold tulling i 1 time i 3-4 tia å tulll å snakk med seg sjøl, også legg ho seg igjen :/

Heldigvis ikje våken 1 time kvar natt :P bære av og tell.

Men våken om natta å får melk enda, førde om ho spis å drekk melk og vattn på dagtid åg...
Ha vurdert å kansje kutt ut den der melk drekkinga på natta....men tenkt eg sku vent tell ho beynn i barnehagen, kansje det går av seg sjøl då, at ho e så slitn etter en dag i barnehagen....viss ikje så trur eg at eg må prøv å kutt et 1 måltid på natta og så ett tell etterkvart....e jo ikje rart at ho ikje e så gira på frokost når ho drekk så mysje på natta, men det e det eineste som får ho tell å legg seg.

Også gidd eg ikje å begynn med det før ho e vørte vant me ny leiligheta, så det ikje bi så mye forandringe på ein gång liksom...

Eg e så vant med det å stå opp ca 2 gang på natta at det går automatisk :P hehe, men ha ikje gjort nå om ho kun ha begynnt å søv heile natta snart :P

Back
Topp