Sliten

Klar?

Betatt av forumet
Flere som begynner å merke at det er mindre energi å ta av? Er 35 uker i dag, og har igjen 2 uker på jobb. Håper jeg klarer å komme meg opp av sengen i siste innspurt også:) Men blir iallefall ikke jeg som kan ta husarbeidet om det skal gå..

Jeg har vært sykmeldt først for svangerskapskvalme og så pga manglende energi så og si hele svangerskapet, så må vel heller si at det er motsatt her, har litt overskudd nå i mot tidligere, men er nok mye pga at jeg er sykmeldt da ;)
(er 34 uker i dag)

Jaaaa.. Supersliten på kveldene, selv om jeg er sykmeldt, og kjempetrøtt, mn sover så innmari dårlig på natta...så er helt grå under øynene :/ ser lite fresh ut ihvertfall..

Jaaaa.. Supersliten på kveldene, selv om jeg er sykmeldt, og kjempetrøtt, mn sover så innmari dårlig på natta...så er helt grå under øynene :/ ser lite fresh ut ihvertfall..
Enig med deg. Hvile ut er et fremmedord! Vil bare bli ferdig nå!!

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Enig med deg. Hvile ut er et fremmedord! Vil bare bli ferdig nå!!

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Hviler på natta, men hjelper jo ikke når søvnen uteblir :P haha! Men vet at det trenger ikke bli mye søvn når lille er kommet ut heller, så forbereder meg på to år uten mye søvn ;) mye å se frem til med andre ord :P

Ja... Har vært så sliten at når jeg så en hybelkanin under tv benken ETTER jeg hadde støvsugt, så satt jeg og gråt i ca 25 min. Orker ikke tanken på å gjøre dagligdagse ting. Vi har vaskekjeller nede, men det klarer jeg heller ikke lenger med trappene og balje jeg skal bære på :-( føler meg helt ubrukelig til tider

Back
Topp