Sliten!

*IdaMor*

Elsker forumet
(klaging forekommer i stor grad! Ikke les om du ikke tåler sutter!)

Nå i år har vi hittil hatt spysjuka i hus 2 ganger.... Å tror du jommen meg ikke den kom igjen inatt... Siste jeg hadde lyst til kl 3 om natta er å vaske spy! Storebror som har hatt den 3ganger nå siden januar!!!! Å alle gangene har han spydd i vår seng :(
Stakkars gutten min:(
Helvettes omgangen!
Kan jo ikke sende guttn min i bhg uten at han får ALT som går der av sjukdom..
Er så sliten... Ingen søvn inatt værtfall.
Så linken om at omgangen kan vaksineres bort. Skulle virkelig ønsket vi hadde gjort det!
For noe dritt!
Ååååh! Griner for jeg er så sliten. :(

Ja det var ene å alene ett klage innlegg. Måtte bare få spy (haha) det ut! :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja få det ut!
Spy er bare helt grusomt!! Vi har vært heldig der (bank i bordet),for storebror har aldri spydd. Gulpa sikkert ifra seg når han var liten:p
Men gubben har hatt 2 omganger og jeg en etter lillebror kom. Litt lettere når det er de voksne som får.

Håper han blir fort frisk, og at du får hvile litt. Må du være hjemme alene med de eller tar mannen syk barndag?
God bedring:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

God bedring til gutten din!! :) Og det er bare å syte så mye du orker!! Det der høres ikke no kjekt ut nei.. Lykke til. Håper du får slappet av etterhvert. Og om du trenger det, får du bare syte igjen :)

Jo, han kastaopp "bare" den natta, men har vært hjemme idag også, siden han fikk feber.
Har vært febrfri idag, men merker det tydelig på han at han er sliten. aner ikke om det var omgangen eller om det var noe annet(?) tenkte det kunne være en reaksjon på den intense varmen vi har hatt her den siste uka. Han har vært ute og lekt hver dag. og er heller ikke enkel å få i drikke.
Men formen er på bedringensvei :)

HUff, så kjedelig, men godt å høre at det går bedre :)
Den varmen kan jo ta knekken på hvem som helst, så det er jo godt mulig det er det som var galt..

Back
Topp