Sliten

kosemor

Glad i forumet
Akkurat fått vasket og støvsugd bilen inni. Til 17 mai.. Men slitsomt .. Vondt i nakken og småvondt i hodet og blir uvel ved anstrengelser.. Kvalmen har kommet litt tilbake

ÆÆÆSJ bilene også! Alt som må gjøres.. Sambo jobber TEITE butikktider og er hjemme 19.30 så han kan ikk hjelpe noe før fredag.. Og vi skal ha selskap for han også! Blir gaal.. Må tørke støv, rydde, vaske, lete frem klær og prøve på alle barna, rydde etter de igjen hver dag, støvsuge, vaske stoler, bære ned stoler, rydde hot spots, rydde bort vinterklær om det skal være plass til besøket sine ytterklær.. MASSE. Sur!

Igrunn nok å ordne før 17. Mai.. Gidd ikke vaske gulv her før 17 om jeg ikke orker, men stua, kjøkkenet og gangen mangler vask.. Gubben fyller egentlig år i morgen, men vi feirer senere og pappa fyller på torsdag, men ikke hørt noe om feiring der heller.. Har igjen å rulle bunader og tørke av dressen til gubben, stryke skjorter ( hater jeg) og skoene må pusses..

Mamma skal farge håret mitt og jeg hennes ikveld, også skal jeg klippe gubben og stefar min i kveld... Phuuuu..

Etter 17 så må jeg male ferdig litt vegg og trappegelender i gangen

det rare er at kvalmen er komt tilbake hos meg også, i helga så kastet jeg opp :sick006
det liker jeg ikke, håper at den går fort vekk!

Åå jeg trenger også å få syte litt!! Huset står på hodet. Ettåringen skal bare bli bært og jeg har så sterke smerter st jeg ikke lengre er smertefri når jeg er i ro heller :(:(:( aner ikke hvordan jeg skal gå gjort ting til 17. Og for å toppe hele FORNANNA shiten ble den ene bilen nettop avskiltet fordi vi enda ikke har klart å få den eu godkjent!!!!!

ÆÆÆSJ bilene også! Alt som må gjøres.. Sambo jobber TEITE butikktider og er hjemme 19.30 så han kan ikk hjelpe noe før fredag.. Og vi skal ha selskap for han også! Blir gaal.. Må tørke støv, rydde, vaske, lete frem klær og prøve på alle barna, rydde etter de igjen hver dag, støvsuge, vaske stoler, bære ned stoler, rydde hot spots, rydde bort vinterklær om det skal være plass til besøket sine ytterklær.. MASSE. Sur!
............hjelp!

Back
Topp