sliten :(

~lille lavendel~

Forelsket i forumet
jeg er så sliten og lei. går rundt og bekymrer meg for noe stadig. er det ikke det ene så er det det andre. kjenner etter alle små smerter og får noia når det gjør vondt. vet jo ikke hva som er farlig eller ikke. når skal man ta kontakt med lege liksom?

kjenner jeg er såååå sliten... synes ikke legen har så gode svar og jordmor har vi ikke tilbud om i denne kommunen... andre som bekymrer seg? hva gjør du for å roe deg ned?

Kontakt lege når du har regelmessige smerter eller smerter som er lenge og sammenhengende. Ellers ville jeg kontaktet lege om jeg hadde følt at noe var galt.
Jeg er også mye sliten og jeg forsøker så best jeg kan å bare slappe av, legg deg på sofaen og slapp av når du har muligheten til det.

Huff ikke noe godt å gå slik å bekymre seg :(
Sender deg en god klem
Jeg har selv dager der jeg bekymrer meg for den minste lille ting, og jeg vet hvor slitsomt det kan være.
Om ikke legen har så gode svar så kan du alltids spørre her inne.
Hvem vet, kanskje noen har det/har hatt det akkurat likt som deg og kan svare ut fra egne erfaringer ;)
Og i verste fall så kan ingen nekte deg å ringe føden på sykehuset om du er bekymret for noe ang graviditeten nå når du er kommet så kangt i svangerskapet ;)

Back
Topp