Sliten

Etter vi begynte og gi Emmeth grøt på kvelden sover han mye bedre. Skjønner godt du er redd for og gi hu for mye i tilfelle det blir for hardt for magen, men må rett og slett bare prøve deg fram. Masse lykke til:)
Hun har fått veldig hard mage nå når jeg økte gulrotmengden til 1/2 porsjon o_O Presser og krester og styrer, bæsjer en gang for dag men presser hele dagen så hun blir rød i ansiktet :p :eek: Men det er ikke noe blod i bæsjen så stresser ikke så mye med det ;) Gir henne sviskesaft 2 ganger om dagen og det digger hun :D

Hun har fått veldig hard mage nå når jeg økte gulrotmengden til 1/2 porsjon o_O Presser og krester og styrer, bæsjer en gang for dag men presser hele dagen så hun blir rød i ansiktet :p :eek: Men det er ikke noe blod i bæsjen så stresser ikke så mye med det ;) Gir henne sviskesaft 2 ganger om dagen og det digger hun :D

Uff, fikk hu det, ja:( bra det ikke er blod i det minste! He he, så gøy hu liker det:D Emmeth spiser grøten sin og er veldig fornøyd m det;) siden han får mm i tillegg til MME så har han ikke vært hard i magen, tror det er grunnen iallfall:p prøvde og gi han litt most banan, men det likte han ikke. Nok mest fordi det var en ukjent smak.

Det er så moro å lese om all maten de små får prøve =)
Blir spennende å se hvordan det går her etterhvert!

Ja det er jo veldig gøy, har så lyst til å la henne smake på verdens gode mat :rolleyes: Blir jo utålmodig for det tar så lang tid å venne henne på mat :p ;) Banan elsket hun, får bittebitte litt på en ts når jeg spiser det og hun blir helt blank i blikket av det :rolleyes:

Ja det er jo veldig gøy, har så lyst til å la henne smake på verdens gode mat :rolleyes: Blir jo utålmodig for det tar så lang tid å venne henne på mat :p ;) Banan elsket hun, får bittebitte litt på en ts når jeg spiser det og hun blir helt blank i blikket av det :rolleyes:

Sååå moro! :D
Det blir greit å starte med smaking nå.
Men det er ingenting som tyder på at han egentlig trenger noe mer enda!

Back
Topp