Sliten

Shauri

Forumet er livet
VIP
Leggingen har vært ekstra vanskelig i dag. Lurer på om han kanskje reagerer på smaksprøven av grøt han har fått. Har brukt over to timer..
Mannen min skjønte visst at jeg var sliten da han ringte for å si han var på vei hjem. Så da han kom hjem i kvld satte han seg med oss på en ammerunde og da Daniel sovnet gikk vi ned og jeg fikk en stor og flott rosebukett. Varte jo ikke lenge før jeg måtte opp til Daniel igjen, men fikk nå gråte ut litt på armen til mannen min.

SÅ snill han er! =)
Det er godt når de klarer å lese oss så bra, og ser at vi er slitne!!

Uff, sender deg en stor klem. Helt normalt og være sliten. Er jo ikke rart, tar på og ha sånne små også. Så herlig m roser, velfortjent:) Gråter han eller kaver han?

Uff da. Virker det som han har mageknip:(? Emmeth sover igjen en kvelden. La seg litt før 20.00 og våknet 23.00. Håper han sover ei stund nå. Sover Daniel nå?:)

Uff da. Virker det som han har mageknip:(? Emmeth sover igjen en kvelden. La seg litt før 20.00 og våknet 23.00. Håper han sover ei stund nå. Sover Daniel nå?:)
Egentlig virker det ikke som om han har mageknip, men han gråt mye mer enn hva jeg er vant til. Våkner annenhver time sånn ca.. nå har vi amming nr 3. I følge hs burde han ikke ha behov for så hyppig amming, men det er jo den eneste måten å få han til å roe seg og sove videre.

Huff,det høres virkelig slitsomt ut!!Håper det snur snart!!
Koselig med blomster,da.Det hjelper jo alltid med litt kjærlighet og omtanke når man er sliten og lei:-)

Stakkars liten:(
Veldig snill mann du har, godt å få en liten oppmerksomhet når man er trøtt og sliten:)
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Egentlig virker det ikke som om han har mageknip, men han gråt mye mer enn hva jeg er vant til. Våkner annenhver time sånn ca.. nå har vi amming nr 3. I følge hs burde han ikke ha behov for så hyppig amming, men det er jo den eneste måten å få han til å roe seg og sove videre.

Så snill mann du har! Er alltid koselig når mannen gir ekstra oppmerksomhet! :rolleyes:

Hs kan si hva hun vil, men her er det aldri mindre enn 3 amminger per natt :confused: Kan liksom ikke bare la henne ligge å skrike heller, puppen er det eneste som hjelper her! o_O

Så snill mann du har! Er alltid koselig når mannen gir ekstra oppmerksomhet! :rolleyes:

Hs kan si hva hun vil, men her er det aldri mindre enn 3 amminger per natt :confused: Kan liksom ikke bare la henne ligge å skrike heller, puppen er det eneste som hjelper her! o_O

Jeg kommer også til å la han spise på natt når han vil det.
Nå ble det plutselig litt lite synes jeg.

Jeg kommer også til å la han spise på natt når han vil det.
Nå ble det plutselig litt lite synes jeg.
hehe, klage gjør vi visst uansett om babyene spiser mye eller lite på natta ;) :p
Tenker jeg begynner med grøt om et par uker, hun blir jo 6 måneder nå i februar og jeg eeeer så sliten av all denne amminga på natta :oops: Mme hjelper heller ikke, hun våkner etter 2 timer likevel o_O

hehe, klage gjør vi visst uansett om babyene spiser mye eller lite på natta ;) :p
Tenker jeg begynner med grøt om et par uker, hun blir jo 6 måneder nå i februar og jeg eeeer så sliten av all denne amminga på natta :oops: Mme hjelper heller ikke, hun våkner etter 2 timer likevel o_O

Uff ja, ikke meningen å klage uansett. MEn et par ammingen på natten gjør jeg mer enn gjerne, spesielt om kontrasten er at han spiser for lite både dag og natt!

Uff ja, ikke meningen å klage uansett. MEn et par ammingen på natten gjør jeg mer enn gjerne, spesielt om kontrasten er at han spiser for lite både dag og natt!
Ja det skjønner jeg godt! Er enig i det da ;)

Hmmm, nei, vanskelig det der:confused:

Våkner hu så mye ennå? Har du økt gurotmosmengden ennå? Kan ikke være fordi hu er mer sulten enn det melk metter? Er ikke lett det der:eek:

Det er lov å være sliten. Og for en omtenksom mann du har!! :)

Føler med deg når det gjelder amming litt for ofte om nettene (annenhver time). Gleder meg til han kan spise skikelig med grøt. Venter til han nærmer seg 6mnd - han er i smaksprøve stadiet ennå!

Våkner hu så mye ennå? Har du økt gurotmosmengden ennå? Kan ikke være fordi hu er mer sulten enn det melk metter? Er ikke lett det der:eek:
Jeg øker litt og litt, men er så redd hun skal få mageknip så gir det på dagen jeg da! Kanskje jeg bør prøve å gi henne det om kvelden heller???

Jeg gir fie smakeprøver jeg også, grøp altså :-) men hun er flink å sove på natta, men dt bekymrer meg litt at hun spiser så lite på natta :-S hun spiser mellom 60ml og 100 ml på natta med 3 til 4 timers mellomrom! Og blir bare irritert vis jeg prøver å gi henne mer :-S

Jeg øker litt og litt, men er så redd hun skal få mageknip så gir det på dagen jeg da! Kanskje jeg bør prøve å gi henne det om kvelden heller???

Etter vi begynte og gi Emmeth grøt på kvelden sover han mye bedre. Skjønner godt du er redd for og gi hu for mye i tilfelle det blir for hardt for magen, men må rett og slett bare prøve deg fram. Masse lykke til:)

Jeg gir fie smakeprøver jeg også, grøp altså :-) men hun er flink å sove på natta, men dt bekymrer meg litt at hun spiser så lite på natta :-S hun spiser mellom 60ml og 100 ml på natta med 3 til 4 timers mellomrom! Og blir bare irritert vis jeg prøver å gi henne mer :-S

Det er ikke alle babyer som er så sultne pp natt, spesielt om de får MME som er tyngre å fordøye enn mm :)
Så lenge hun er fornøyd og spiser greit på dagen går det helt sikkert bra!

Back
Topp