Sliten!

lillafrue

Glad i forumet
Sitter på skolen og griner i forelesningen fordi jeg er så sliten! Har bare lyst til å sove i en uke, men har jo ei lita frøken som trenger meg, i tillegg til år jeg jobber 2 dager til uka.. Klarer ikke å legge meg tidlig på kvelden heller for jeg synes det er så deilig med litt fritid når ho endelig har sovna. Har akkurat ordna ny seng til henne, så nå kan ho gå inn og ut som ho vil som igjen resulterer i at leggeprosessen tar 2-3 timer.. Så får jo ikke slappa av før i 22-tiden tidligst.. Også har bekkenet begynte å tulle..

Huff, mye klaging fra meg i dag, måtte bare få det ut..

Kjenner meg veldig godt igjen i å være så sliten.
Heldigvis har jeg en mann som hjelper meg på de værste dagene.
Har slitt med denne formen nå i 1 1/2 år uavhengig av graviditet,så når jeg nå ble gravid syns jeg faktisk det var deilig. Endelig hadde jeg en grunn liksom..
Skole og jobb kan ikke være lett.. hvis jobben er fast så kan du jo høre med legen om sykemelding så du slipper å tenke på å miste pengene hvertfall. Høres ikke greit ut å være så sliten og ha skole OG jobb.. og barn. Sender en klem

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Huff, slitsomt når det blir sånn. Men du må hvile deg mere. Så anbefaler at du legger deg tiiiiidlig noen kvelder frammover, slik at du får sovet litt ekstra. Sene kvelder blir det senere igjen vettu.
men sjønner det er goft å rangle litt, det gjør jeg også...

Håper du føler deg bedre snart! :)

Stor klem til deg, er ikke noe gøy og være så sliten, ta vare på deg selv!

Akkurat sånn jeg har hatt det i 3 år skravlebøtta.. Jeg har vært sykmeldt, i permisjon og gått på aap de siste årene og det er gjennom Nav jeg jobber.. Jobber 2 timer 2 dager i uka, og det er siste uka nå.. Gleder meg veldig til jeg er ferdig.. Har så lyst til å fullføre istedetfor at jeg må gi opp enda en tinh.. Skolen er bare hver 6.helg og er bare for å prøve ut litt for min egen del.. Også vet jeg at jeg får foreldrestipend av lånekassen hvis jeg klarer å fullføre dette året..

Mannen min jobber lange dager og denne uka og neste er han borte stort sett hele uka, så jeg er fungerende alenemor og snuppa er bare i barnehagen 2 dager.. Gleder meg til neste uke er ferdig..

Akkurat sånn jeg har hatt det i 3 år skravlebøtta.. Jeg har vært sykmeldt, i permisjon og gått på aap de siste årene og det er gjennom Nav jeg jobber.. Jobber 2 timer 2 dager i uka, og det er siste uka nå.. Gleder meg veldig til jeg er ferdig.. Har så lyst til å fullføre istedetfor at jeg må gi opp enda en tinh.. Skolen er bare hver 6.helg og er bare for å prøve ut litt for min egen del.. Også vet jeg at jeg får foreldrestipend av lånekassen hvis jeg klarer å fullføre dette året..

Mannen min jobber lange dager og denne uka og neste er han borte stort sett hele uka, så jeg er fungerende alenemor og snuppa er bare i barnehagen 2 dager.. Gleder meg til neste uke er ferdig..

Uff.. føler virkelig med deg. Hadde vi ikke hatt full plass i bhg hadde jeg vært sykemeldt for lengst tror jeg.
Føler meg slem som sender han i bhg med en gang han står opp,selv de dagene jeg begynner halv 3 på jobb. Men jeg trenger de timene til å slappe av ellers orker jeg ikke jobb.
Skjønner at du gjerne vil holde ut for pengenes skyld. Godt det "bare" er deltid skole da,håper du klarer det. Men ikke slit deg ut.. :)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Back
Topp