Sliten... :(

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Er nok ikke bare jeg som er sliten. Er nok mange her som er slitne, og har det verre enn meg, men jeg må bare få det ut! 

Har jo verdens vakreste, lille prins sovende nå i senga vår. Men i dag har han vært SÅ trass. Skulle ikke ha middag, for han "likte" ikke maten (enda han har spiste det maaaange ganger før, og sagt at det var "dodt!"(godt)). Kveldsmaten var havregrøt, og han spiste og grisa og kosa seg. Tømte ut et glass med smoothie. Jaja.. Uhell kan skje. Og han var super flink til å pusse tanna, noe vi har slitt med en stund.

Nå har han begynt å bli redd for å sove på rommet sitt. I går natt, så våknet han og hylskrek om at han var redd! Tok han med inn på rommet vårt, for orket ikke annet i halvsøvne. Og ikveld gikk det bra å legge han. Men plutselig hylskrek han igjen! Han var redd! Og etter mye om og men, så viste det seg at han var redd for sauene som sitter i sengegavelen! Han får for seg så mye rart om dagen asså! Så nesten JEG blir redd. Jeg orket ikke å ta opp kampen, så jeg lot han legge seg i senga vår.

Sliten og trøtt i hodet, så er vel ikke så lenge til jeg skal ta kvelden nå.

:-) ikke det samme å gå gravid nå som sist nei :-) da hadde man jo ingen å ta hensyn til liksom...nå må man jo ta seg sammen :-D

Kjenner jeg er tyngre og langsommere :-) ligger ikke godt lenger....slitsomt å sitte til og med!! Konfor...er et fremmedord....meeeen DET ER VERDT DET!!

Og sønnen din, usikker på hvor gammel han er, men gutten min begynte med litt mareritt rundt tre år...han skrek seg helt hysterisk...men etter en stund har dette gitt seg mye..han nærmer seg fire nå og våkner bare innimellom en sjelden gang. Og mat også...han ble plutselig veldig kresen rundt 2,5 år...han gikk fra å spise ALT til nesten ikke noe...heeelt vanlig :-)

Har det helt likt deg. Har ei lita tuppe på 2 år som trasser fra morgen til kveld og har hatt perioder med nattevåke som har endt med at hun har havnet i vår seng. Samboeren min blir sur fordi jeg tar henne inn, men jeg orker ikke ta kampen midt på natta. Som sagt, det er absolut ikke det samme å gå gravid nå som sist. Føler jeg klager en del mer enn sist, men syns jeg har litt rett til deg også. Er helt slått ut etter en full dag på jobb, henting og levering i barnehage, middagslaging, leking, legging og husarbeid. (Holder på å pusse opp huset så sambo jobber fra morgen til kveld) Må innrømme jeg har fått et helt annet syn og sinnsykt respekt for hvordan alene mødre har det. Det må være tøft!!! Men vi får jo en fantastisk premie til slutt og det er det som får meg til å holde utemoticon

Det er nesten litt godt å høre at andre og har det sånn! Vi er og fæle med å ta han inn, men det går i perioder. for oss ble det viktigste at alle sov godt og regner med at det går seg til etter hvert. Men kjenner jeg er sliten og ikke orker alle småkampene inni mellom. På jobb er det og mer slit enn sist og har veldig kort lunte! Slitsomt å gå rundt å være surpomp og;) men det er ikke så lenge igjen nå!

Back
Topp