sliten

MorTilSnartTo

Flørter med forumet
Har noen dager som er skikkelig ille.. kan ligge å sove omtrent
hele dagen.. sliten og slapp..
Flere som har det sånn?

Off, sama her... Dautrøtte å null øveskudd.. ska ble ein sann GLEDE å få lillebror ut å kunna bevega seg normalt igjen! Det e faktisk tortur å ver høygravid :P 

Japp, fullstendig utslitt! Føler meg som verdens verste mamma for 2åringen min når hun vil jeg skal synge med henne og jeg ikke orker. 
Har fullstendig søvnstopp og sover ikke verken på natta eller dagtid og kjenner kroppen strever med å komme seg gjennom dagene. Ja skal bli godt å få ut den ungen! 

Godt å høre at det er flere..
Begynner å bli skikkelig lei nå...
Også har jeg 6 uker igjen :(

Samme her.. Føler ikke at jeg har noe overskudd i det hele tatt..

samme her, trøtt og lei!! trodde eg skulle grue meg max te å føde, men nå merke eg at eg ikke bryr meg lenger... bare kom ut!! tenker eg:D hehe...skal bi deilig å få kroppen tebake!! sove på ryggen og magen;) 4 uker igjen ca....

Jeg gleder meg også til fødselen nå...gruer meg ikke idet heeele tatt! Vil bare ha henne ut! Superslitsomt med bekkenplagene og den fordømte halsbrannen. Klikker snart for meg. Hjelper ikke med null sammenhengende søvn på natta. Er avhenging av en hvil midt på dagen nå. Fatter ikke hvordan folk går på jobb til uke 37 av graviditeten! Her har jeg hatt fri siden uke 33 siden jeg er lærer. Takk gud for det. Hva skal vi gjøre for å få fortgang på ukene? Kunne ønske jeg kunne reist på ferie til syden eller noe...men, neida..

Jeg er også ekstremt trøtt.. Står opp for å spise litt for så å legge meg igjen. :-P Har veldig mye smerter i bekkenet pluss at jeg må tisse hele tiden, så nattesøvnen blir ødelagt. Føles også ut som om at jeg klemmer han når jeg ligger på siden, han sparker som bare det mot madrassen! :-D Gleeeder meg til han kommer ut nå, så jeg får kose og nusse på han :-) <3>

Back
Topp