sliten!

godiva

Flørter med forumet
Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har vært så sliten!! I dag har jeg ikke orka noe på jobb, bare ventet på at timene skal gå. Og med en 2 åring hjemme og en mann som jobber overtid har det ikke blitt mye hvile! Nesten så jeg måtte dra hjem fra jobb i dag fordi jeg ikke klarte å holde meg våken! Tror jeg må be om en halvtime eksta pause så jeg kan sove iløpet av dagen!

Forstår deg veldig godt!
jeg er ikke fult så sliten, men kjenner jeg begynner å snakke usammenhengende og armene og føttene blir så utrolig tunge!
Så tenker også på å gå å legge meg litt, jeg hadde sikkert sovnet også ;)

er så glad for at neste uke går jeg ut i 1 mnd ferie.....jeg sovnet i går ettermiddag men jeg så tegnefilm med minstemann (mannen min var også der;)
så gikk jeg å la meg på kvelden igjen ,og har sovet kjempegodt i natt. Nå er jeg trøtt igjen og har bare lyst å legge meg med hode på pulte her på jobb å sove litt til.....

første svangerskap sovna jeg flere ganger midt i samtaler.....hehehe

Det er så rart, for her går det veldig opp og ned med å være trøtt og sliten. Kan være full av energi den ene dagen og dødstrøtt den neste. Litt tungt når man har to jenter på to og fire år og en mann på sjøen... takk og lov for de snille foreldrene mine som stiller mye opp :)

har det HELT likt. Var ikke SÅ sliten i forrige svangerskap.
Men nå er jeg såå sliten og trøtt hele tiden. Klart, bruke rjo en del mer energi nå, på både hus, mann og jenta på 20mdn, istedet for i svangerskap 1 der jeg bare la meg til å slappe av akkurat når det passte meg.

Men ja, sliter også på jobb, lurer derfor på om jeg skal si det snart, her sliter vi i tillegg med for lite folk, så det blir mye arbeid på hver og det er jo ikke så bra å være stresset hele tiden når man er gravid.

Samme her! Sovner hver dag og kunne sikkert sovet i et par døgn i strekk og enda vært trøtt. Men jeg klarer meg greit bare jeg får et par-tre timer ekstra i løpet av et døgn. Regner med at jeg er kvikkere etter uke 8 -ble hvertfall det sist..

Marus skrev:
Det er så rart, for her går det veldig opp og ned med å være trøtt og sliten. Kan være full av energi den ene dagen og dødstrøtt den neste. Litt tungt når man har to jenter på to og fire år og en mann på sjøen... takk og lov for de snille foreldrene mine som stiller mye opp :)

Sænn har jeg det også, syns d er annen hver dag, jeg er tøtt/opplagt......Kanskje for jeg får henta meg inn den andre dagen....Aner ikke...

Back
Topp