Sliten

mammagullet

Glad i forumet
Er gravid i uke 23 og er fortsat mye sliten og trøtt. HAr også slitt med mye trykk i hodet pga dette. Har hatt 2-3 uke hvor jeg har vært bedre , men nå kjenner jeg at det begynner å gå tilbake slik at jeg var. Er 50% sykmeldt.
Grunnen til at jeg begynner å bli verre igjen er at jeg har fått et syndrom i ene armen som gjør at den verker, dovner bort og er generelt vond på natta. Er våken 5-10 ganger pr natt så får ingen god søvn. HAr i tillegg to små barn.

Ville dere spurt legen om 100% sykmelding eller bare bitt tenna sammen og holdt ut en stund til.
Blir så usikker, men føler at ting går litt på halv 12 om dagen, og at jeg ikke strekker til som mamma fordi jeg ikke har noe overskudd. sovner som regel på sofa`n rundt kl20.
 Når jeg er på jobb går det i ett hele tiden, og sjefen vil liksom ikke forstå hva jeg er så sliten for

Om du er sliten og trøtt fungerer du ikke optimalt på jobb, så kanskje du trenger full sykemelding for en periode? Noen uker med full sykemelding kan gjøre underverker!

Om du er sliten og trøtt fungerer du ikke optimalt på jobb, så kanskje du trenger full sykemelding for en periode? Noen uker med full sykemelding kan gjøre underverker!

Det er absolutt ingen grunn til å gå på jobb dersom det sliter. Vi trenger hvile i denne tiden og barna vi har fra før trenger oss.... 

Da ble det 100% sykmeldig på meg. Veldig glad for det :)

Ville bare si at jeg føler med deg hvis det er carpal tunnel syndrom du har fått. Jeg hadde det den siste halvannen måneden, og det var sååå vondt om natten, sov aldri mer enn en times tid av gangen. Det hjalp å sove med støtteskinner på hendene, bare et tips.

Back
Topp