sliten :(

ritairen

Betatt av forumet
Hei. Jeg er ikke den som er mest aktiv her inn men føler at jeg må ha noen å dele mine tanker å følelser med. Jeg føler jeg ikke har noen andre akurat nå.

Idag har jeg hatt en helt forferdelig dag. Masse grining. Jeg føler at jeg har sviktt som mor,samboer å datter idag! Å det er ingen god følelse! :(

Jeg ønsker å gjøre ting med Leah min datter. men jeg har ikke ork å energi til å gjøre det som vi bruker å gjøre. Å da blir hun lei seg å da blir jeg også lei meg!

Som samboer så har vi vel slitt litt i det siste. Jeg vet ikke helt va jeg skal gjøre der! Jeg vil bare at ting skal være som de var!

å som datter så føler jeg at ting ikke blir gjort rett. Leah har et fin å bra forhold til sin bestmor å bruker å være nesten vær dag,men i det siste har jeg vilt at leah skal vær litt mere hjemme hos oss.
jeg skjønner det at hun å blir lei seg når ikke leah er så my som hun har brukt.

vi var der i ettermiddag å da vi skulle hjem begyte leah å gråte for hun ville være til bestemor. å det skjønner jeg men klokka va 6 å det var barnetvtid å snart legge tid. er ikke enig med hvordan saken ble orden!
men nå er hun "sint" på meg for det. vil ikke snakke med meg.
å jeg har ingen andre å snakke med!

Har ingen venner jeg kan snakke med om mine problemer! Beklger dette men måtte få det ut til noen!
Takk for du leser....

Skjønner vedlig godt hva du mener, for har det på samme måte selv.

Får veldig dårlig samvittighet for at jeg har så kort lunte og ikke klarer å gjøre like mye med Eline som det jeg pleide før jeg ble gravid. Ser at hun blir lei seg og hjertet mitt går i tusen knas.... ikke en god følelse...

Har en mor som er mester i å gi dårlig samvittighet når det gjelder Eline. Hun blir skikkelig furten og sur hvis jeg sier vi må dra hjem og Eline ikke vil. Det gjelder selv om vi har vært der i 4 timer... 

En gang hun var på besøk hjemme hos meg ville hun gjerne legge Eline, jeg sa at det var helt greit. Etter en time måte jeg gå inn til henne å be henne gå ut av rommet for Eline fikk ikke sove pga at mamma bare prata med ho hele tiden.. Eline begynte selvfølgelig å gråte da mamma gikk ut av rommet og mamma ble så sur på meg for dette at hun bare gikk å kledde på seg og dro hjem... Følte meg som en crappy mor og datter...

Tror vi bare må overse mødrene våre, for det er faktisk vårt barn og vi som bestemmer, de får bare bli sure, men de må forstå at hvis de vil ha noe med barna våre å gjøre så må de innfinne seg etter våre regler.

Når det gjelder dårlig smvittighet i forhold til barna, så tror jeg ikke de kommer til å huske så mye av det når de blir eldre, selv om det er vondt for et mammahjerte akkurat nå. 
Du er ihvertfall ikke alene :)

Tusen takk. Det var godt å høre! Godt å vite at det er flere i samme båt! :)

Back
Topp