Sliten..

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Så sliten i dag plutselig.. Men det er vel helt vanlig. Har vært på jobb hele dagen pluss vært på handletur med mann og barn etterpå. Skulle egentlig på et møte i kveld, men måtte si fra at jeg ikke klarte det. Så nå er det bare sofaen resten av kvelden her. :)

Jeg kjenner til det. Jeg har vert sliten siden før jeg ble gravid. Men det skylles mye aller hormonene jeg har måtte bruke i prøverørsforsøket. KJenner jeg er på randen til å stupe til tider.

Samme her... trøtt og energiløs så det holder, føler jeg subber bena etter meg... men sove om natten????? neida DET skal jeg ikke :( Holder på å gå på veggene snart, ikke drikker jeg kaffe lenger heller.

Kjenner på det jeg også.. Føler for å sove hele dagene.. Men, så må jeg fungere om dagene også.. Er skikkelig kjipt :/

Å ryggen verker noe ekstremt...

Zzzzzliten.no... E rett og slett mørbanket!! Ryggen og bekkenet som tar knekken på meg her.
I kveld e mannen på seinvakt og då må fruen stelle, mate og legge en 4åring og 2 stk 1åringer. Herregud for et tempo det e her i 2 timer før jeg kollapser på sofaen, totalkollaps, MEEEN det blir bare verre... Om noen mnd blir det enda en i leggekøen. Skjønner ikkje helt åssen eg skal få det til, kommer vel opp med noe forhåpentligvis.

Så til alle førstegangsfødende, NYT tiden  og ta vare på deg selv mens du ennå kan ;)

Back
Topp