Sliten

Blistex

Forelsket i forumet
I natt trodde vi at noe var alvorlig galt og jeg skulle abortere. Begynte å blø, og blødde igjennom hele natta. Vel vitende om at legevakten er et kaotisk sted, uansett tid på døgnet, ringte jeg føden for å be om råd. Møtte en hyggelig dame som spurte meg div spørsmål, og som endte med å råde meg til å vente til det ble morgen og dra til fastlegen - Ikke sitte timesvis på legevakten midt på natten.

Natten har vært et mareritt, og vi har forberedt oss på det verste. Mange fæle tanker har rast igjennom hodet. Tårer har vært felt, og ingen av oss har sovet noe særlig.

Jeg troppet opp på legekontoret når det åpnet, og fikk etter litt venting komme inn til fastlegen. Jeg ble der forberedt på at dette kunne være alt fra noe fullstendig ufarlig, til en abort. Legen hentet så en doppler, og fant til min enorme lettelse babyens hjertelyd. Jeg har nå fått klar beskjed om å holde meg i ro, og sitte/ligge mest mulig resten av uka. Fikk med meg henvisning til en spesialist jeg har vært hos tidligere, som jeg skal bruke dersom blødningene skulle ta seg opp igjen.

Jeg er lettet, skremt og sliten.

*Oppdatert innlegg 8*

Huff, så ekkelt! Men bra at det virket som babyen hadde det bra ihvertfall... Håper det ordner seg, og at det er en helt ufarlig blødning!

Sender deg en god klem!

Huff, det hørtes skummelt ut!
Godt det ikke var noe galt!
Hold deg i ro nå da, og la husarbeidet flyte !

Uff så ekkelt! Godt alt gikk bra :) husk å slapp av nå:)

huff, så skummelt,  må ha vært helt grusomt, veldig bra kom inn til legen og at han fant hjertelyden...
Håper alt fortsetter å gå bra

Huff det er så fælt når en begynner å blø..En blir så redd.Veldig kjekt å høre at alt stod bra til med den lille..har selv blødd til og fra ,fra uke 11..så stoppet det opp,og det har ikke vært noe på en uke..Jeg begynte så vidt og føle meg trygg,-men så i dag igjen var det litt friskt blod på papiret..Men jeg vet at alt står bra til med den lille..hørte hjertelyden senest mandag og skal på ny ul på fredag.I mitt tilfelle kommer det i fra livmorstappen og er ufarlig..Kunne det kanskje vært en ide og tatt kontakt med spesialisten,-og fått han/hun til å sjekke hvor det kommer fra og se den lille på ul..?Lytt til de gode rådene fra de andre og la husarbeidet vær..Vet at det er enklere sagt enn gjort..Men nå er det viktigere enn noen gang.Stor klem

Hadde blødning på nytt da jeg stod opp i dag morges, så nå har jeg kontaktet og fått time hos spesialisten. Det var ikke mulig å få time før i morgen tidlig, men det er bedre enn ingenting. Om det er mulig å finne ut hva som forårsaker blødningen, så synes jo jeg det er det aller beste - Kanskje det er noe helt ufarlig... Samtidig har jeg en SA bak meg fra før av, og kjenner jeg begynner å bli bekymret igjen :( Jeg hørte jo hjertelyden hos legen i går, men skulle gjerne hatt en doppler tilgjengelig døgnet rundt nå ja :(

Husarbeidet blir virkelig ikke prioritert nå nei... Ligger/sitter hele tiden...

Huff, så skummelt. Håper det er helt uskyldig og går over snart!

Back
Topp