Sliten!!!

spiren

Andre møte med forumet
er d mange her som blir fort slitne? Bare jeg gjør noe småtteri å setter meg ned etterpå så er jeg plutselig stuptrøtt å sliten,blir også fort sur..får så dårli samvittighet for at jeg kjefter for ingenting nesten til dattera mi på 3 år.. håper d går fort over.. sitter jeg for lenge rett opp å ned så får jeg litt vondt nederst i magen.d er ubehagelig..flere som har d sånn?

kjenner meg igjen i kjeftinga...! huff.... ikke noe kjekt! Mannen får gjennomgå han også!  Håper det stabiliserer seg snart...

Jeg blir fort sliten ja:/ Men det har nok litt sammenheng med at jeg har ME også..

Må innrømme at jeg er en del humørsyk for tiden, men sliten føler jeg meg ikke.
Kanskje litt mer trøtt bare.

Merker ikke så mye på humøret, men det skal lite til før jeg blir sliten og trøtt :(

Huff, jeg kjenner til dette.. Har det samme som deg.. jeg er utslitt bare for ingen ting, og trøtt. står jeg for mye eller gjør for mye jobb i jobben min. så får jeg vondt nedest på siden av magen. og stikking eller prikking.. rar følse.
Men har tatt blodprøve ang vitaminer og jern og div: alt var meget bra. men slten er jeg uansett.  Humøret mitt er på sitt det.. ikke noe gøy. hehe.. jeg kan være blid og smiler.. men pluttselig så er jeg så sint.. samboeren min han får merke det... synes synd på han å da.. hehe.. :) Men håper at dette går raskt over :)emoticon

Uff det er ikke noe kjekt!! Har hatt diagnosen selv, så vet at det er slitsomt!!

Det går bra :) Er mye bedre enn for en stund tilbake:)
Kan jeg spørre hvordan du ble helt kvitt det??

Er myyye trøttere enn vanlig, og aldri så lite emosjonell i tillegg... Men enda så går det greit liksom, sist gang var jeg helt i koma i 3 mnd...huff...

Back
Topp