Sliten :(

KajaSH

Glad i forumet

Jeg er nå 8 uker på vei :) ( JEEY)
Men er så sliten at det svir i øya! Den siste uka har jeg blitt dårligere, svimmel. kvalm med en gang jeg reiser meg, får kald svette.. Og jobber så  si over 100 % ...
Sitter på jobb nå, føler liksom at det andre peronalet må gjør alt, ligger bare i stolen å orker ikke samhandling med bruker.. var sånn de dagene jeg jobber sist uke også..

Hva syns dere jeg skal gjøre? Ringe legen? Vet ikke hva jeg skal gjøre :(

Klem..

huff.... kjenner til det, er konstant trøtt og har så å si alltid vondt i hodet.... Jeg tok meg en egenmelding forrige uke å må se ann hva jeg gjør denne uka, skal jobbe ganske mye... Er nok bedre at du tar hensyn til deg selv! Hadde nok ringt legen i morgen! Er 7 mnd igjen til bebissen kommer så det er ikke noe vits i å slite seg ut allerede!! Håper du finner en løsning på det! Klem fra en sliten gravid til en annen :)

Jeg synes du skal ringe legen i morgen. Hvis du er så sliten og vet at det blir mye jobb fremover og du føler at du ikke klarer å utføre den, så er det bedre å få en sykemelding så du kan slappe litt av og ta vare på deg og den lille i magen. Det er ingen vits å slite seg ut allerede nå.

Back
Topp