Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: line02
flink du er da!!! Har ikke prøvd dette du snakker om..
Men var ute og måkte snø i går.. hele gårdsplassen og det var trim nok for den utrente kroppen min.. og jeg kjenner det rimelig godt i armene i dag for og si det sånn!!! Men er "vondt" på en utrolig deilig måte!!! :)
Ikke lenge til jeg skal starte løping med vogn og hund heller... selvom jeg HATER og løpe.. men noe må man ofre for og få bort magen:P
ORIGINAL: Frk.Maja
Men var ute og måkte snø i går.. hele gårdsplassen og det var trim nok for den utrente kroppen min.. og jeg kjenner det rimelig godt i armene i dag for og si det sånn!!! Men er "vondt" på en utrolig deilig måte!!! :)
Ikke lenge til jeg skal starte løping med vogn og hund heller... selvom jeg HATER og løpe.. men noe må man ofre for og få bort magen:P
er ikke så fan av løping selv, men har x-antall kilo som skal av[8|]
ORIGINAL: Frk.Maja
er ikke så fan av løping selv, men har x-antall kilo som skal av[8|]
Du er ikke alene om de x-antall kiloene som skal av.. og sånn som det er nå, så er vekta på vei helt motsatt vei av dit jeg vil den skal... men har da klart og gå ned 30 kg før.. så håper det går like "lett" og gå ned litt nå også!!! SAVNER OLABUKSENE MINE!!!!
ORIGINAL: sas
gi meg link hvor jeg kan kjøpe den dvd please...og hva lover den? Altså sånn og sånn resultat etter hvor lenge????? PRIS?
gi meg link hvor jeg kan kjøpe den dvd please...og hva lover den? Altså sånn og sånn resultat etter hvor lenge????? PRIS?
ORIGINAL: Siljemor88
http://www.megastorenorge.no/template/next%2CProduct.vm?itemid=2176997
ORIGINAL: Siljemor88
http://www.megastorenorge.no/template/next%2CProduct.vm?itemid=2176997