Sliten!!

Fru.Maja

Forumet er livet
VIP
da var første økt med jillian unnagjort![:D] og det var HARDT for en utrena kropp som min, men veldig deilig! Godt å være igang igjen! Nå skal jeg ut å jogge med vogn og hund[:)]

Noen andre som har prøvd seg på 30 days shred?[:)]

flink du er da!!! Har ikke prøvd dette du snakker om..

Men var ute og måkte snø i går.. hele gårdsplassen og det var trim nok for den utrente kroppen min.. og jeg kjenner det rimelig godt i armene i dag for og si det sånn!!! Men er "vondt" på en utrolig deilig måte!!! :)

Ikke lenge til jeg skal starte løping med vogn og hund heller... selvom jeg HATER og løpe.. men noe må man ofre for og få bort magen:P

ORIGINAL: line02

Men var ute og måkte snø i går.. hele gårdsplassen og det var trim nok for den utrente kroppen min.. og jeg kjenner det rimelig godt i armene i dag for og si det sånn!!! Men er "vondt" på en utrolig deilig måte!!! :)

Ikke lenge til jeg skal starte løping med vogn og hund heller... selvom jeg HATER og løpe.. men noe må man ofre for og få bort magen:P

er ikke så fan av løping selv, men har x-antall kilo som skal av[8|]

ORIGINAL: Frk.Maja

Du er ikke alene om de x-antall kiloene som skal av.. og sånn som det er nå, så er vekta på vei helt motsatt vei av dit jeg vil den skal... men har da klart og gå ned 30 kg før.. så håper det går like "lett" og gå ned litt nå også!!! SAVNER OLABUKSENE MINE!!!!

Skal starte i morra. Fikk den i posten idag. Jeg har oxo x antall kg som skal bort....

Nytter ikke løpe med vogn å veiene er ennå, løping er ikke gøy, men noe må jeg i gang med skal jeg få på meg klær igjen!!

ORIGINAL: Frk.Maja

Du er ikke alene om de x-antall kiloene som skal av.. og sånn som det er nå, så er vekta på vei helt motsatt vei av dit jeg vil den skal... men har da klart og gå ned 30 kg før.. så håper det går like "lett" og gå ned litt nå også!!! SAVNER OLABUKSENE MINE!!!!

for et par år siden gikk jeg fra 90 til 63...er redd jeg er back[:'(] men som du sier: klart det før så klarer det igjen[:)]

gi meg link hvor jeg kan kjøpe den dvd please...og hva lover den? Altså sånn og sånn resultat etter hvor lenge????? PRIS?

Flink du er!! [:)]

Gått tur til butikken og tilbake jeg ! OG det er laaaangt :P hehe! Men deilig vær i dag!!

kos deg masse på jogge tur :)

ORIGINAL: sas

gi meg link hvor jeg kan kjøpe den dvd please...og hva lover den? Altså sånn og sånn resultat etter hvor lenge????? PRIS?

jeg lasta den ned på piratbay bare[:)] jillian fra slankekrigen lover at du kan gå ned opptil 20 pounds(ca 10 kg) på 30 dager hvis du følger programmet til punkt og prikke[:)]

Jeg har prøvd litt og det er genialt.. Men på mandag er planen å ta den helt ut![:D]
Med med fri på søndager[;)] For da er det kose dag, men går alikevel tur i skogen med familien da så er jo trening det å [:)]

Utenom 30days shred trener jeg wii hver kveld(moro trening med gubben), rockering 2kilos 3 ganger i ukene(10min hver gang), treningsstudio 3 ganger i uken(30-60min hver gang)[:D][8D]

ALDRI trent så mye i hele mitt liv, men jeg trener mest for å trene opp ruggen og nakken.. Den er sliiiiten og vond etter 2 harde graviditeter[:)]og bekkenløsning i 3 år[8D]
Og magen er ikke helt som før, haha[8D]

Jeg veier nå 65,3 kilo og er 172 cm.. Veide 63 når jeg ble gravid igjen, gikk ned alt etter fødsel(18 kilo) men gikk opp 2 igjen i jula[;)]
Skal ned til 60 kilo, HÅPER jeg hvertfall[:)] Egentlig ikke så viktig bare magen og låra strammer seg[:D]

jeg begynte forige uke.. trente 6 dager så kom helgen å ødela hele greie.. men fy søren så tung.. jeg gikk ned 1 kg og 10 cm totalt på den uken.. så nå skal jeg begynne igjen.. men jeg må starte på mandag.. er hjemme alene med 3 barn denne helgen så jeg sparer litt energi..

Back
Topp