Mamseguri
Betatt av forumet
Jeg var på svømming i dag. Et par uker siden sist. Herregud så fort sliten jeg ble. Blir ikke skikkelig svømming heller da, pga bekkenet...Hele turen ble bare pes med skifting og styr i garderoben... tror det ble min siste svømmetur altså. [8|]
Også så usannsynlig trøtt man blir av å være i svømmehallen. Null energi når jeg kommer hjem da liksom.[&o]
Tror heller jeg velger å spare på energien fra nå av, og heller prøve å være uthvilt til fødselen.
Vet jo aldri når den kommer, og da vil jeg være LITT oppegående iallefall...
Magen min kjennes sprengt ut hele tiden syntes jeg. Enten så har jeg nesten konstant kynnere, eller så tar han jævlig mye plass inni der.....jaja.....40 dager til termin....[8|][:)]
Også så usannsynlig trøtt man blir av å være i svømmehallen. Null energi når jeg kommer hjem da liksom.[&o]
Tror heller jeg velger å spare på energien fra nå av, og heller prøve å være uthvilt til fødselen.
Vet jo aldri når den kommer, og da vil jeg være LITT oppegående iallefall...
Magen min kjennes sprengt ut hele tiden syntes jeg. Enten så har jeg nesten konstant kynnere, eller så tar han jævlig mye plass inni der.....jaja.....40 dager til termin....[8|][:)]