Sliten??

Mamseguri

Betatt av forumet
Jeg var på svømming i dag. Et par uker siden sist. Herregud så fort sliten jeg ble. Blir ikke skikkelig svømming heller da, pga bekkenet...Hele turen ble bare pes med skifting og styr i garderoben... tror det ble min siste svømmetur altså. [8|]
Også så usannsynlig trøtt man blir av å være i svømmehallen. Null energi når jeg kommer hjem da liksom.[&o]
Tror heller jeg velger å spare på energien fra nå av, og heller prøve å være uthvilt til fødselen.
Vet jo aldri når den kommer, og da vil jeg være LITT oppegående iallefall...

Magen min kjennes sprengt ut hele tiden syntes jeg. Enten så har jeg nesten konstant kynnere, eller så tar han jævlig mye plass inni der.....jaja.....40 dager til termin....[8|][:)]

E har faktisk ganske my enegri for tia, etter at bebisn snudd c me hode ne, men blir utroli klar av alle kynneran da, hehe

Sliten blir jeg veldig fort! En bakke og jeg peser værre en værst!

Kanskje greit å ta det med ro ja. Som du sa, man vet jo aldri når
fødselen kan sette igang!

Sliten ja... Himmel og hav!!! Helt utkjørt vøtt! Skal bli godt å få litt energi tilbake snart, men må vel vente noen uker til [:-][:-]

jeg blir sliten av det minste jeg! føler jeg har null kondis igjen! skal på svømming idag tenkte jeg, med fysioteraupaut, for rygg og bekken. ikke vært der siden desember så spent på det. Blitt større og tyngre siden da gitt![:D]

Jeg blir sliten bare jeg tenker på at jeg må snu meg jeg...ALT er et ork for tida!
Men det endrer seg nok om ikke så lenge får jeg håpe og tro [:)]

Back
Topp